ingen lust..

Inte på humör blogga idag.. för trött o sliten!

Helgen har varit fin ändå tack vare goda vänner omkring sig! O det är inte tungt fysiskt, inte alls, bara känslan av otillräcklighet o lite annat som gör en nere.. ja jag känner mig lite nere just nu.. har nog grinat säkert  25ggr i helgen... (bra jobbat jenny!)  Dåligt samvete om man gör si, men tungt för en själv om gör så, vet att det är båst på det viset men inte helt optimalt, men det alldeles optimala känns liksom rätt svåruppkomligt. Gäller att hitta den där bra balansgången för att ALLA i familjen ska må bra... De jag främst tänker på är tjejerna i familjen , grabbarna i familjen tar liksom den tiden de beöhver  av sig självt liksom..
Vill inte att T ska komma ikläm o känna sig glömd el undanskuffad, få känna sig som de svarta fåret titt som tätt, om än självfallet rätt ska vara rätt o man måste säga åt. Det tråkiga är nog just det när man varit själv att man fått känna sig som nån jäkla polis hela helgen.. Och det gillar jag inte tanken av, jag vill ju liksom få tid vara mysmamman oxå, men men har nog bara varit lite mkt nu kanske..

INTE mening skriva för att få massa "du är så bra" kommentarer, för nej även jag vet jag inte gör allt optimalt ibland men jag försöker så förbannat gott jag kan..

Ibland känns det ju bara skönt få skriva av sig lite o på så sätt rensa skallen...
Det tokiga idag blev liskom att jag nog på nått sätt laddat för att J skulle komma hem, få gråta av mig i hans famn lite, o så blev allt bara tok tok tok...Han trodde liksom jag gjorde det för att han tränat o var senare än en del andra, o blev liksom lite sur för det, men det var ju  inte grejjen utan bara känslan av att han var hemma o jag kunde pusta ut få berätta hur det kändes men det hann jag liksom inte innan det blev missförstånd...
Ja ja jag har iaf förklarat lite nu så det känns bättre... även hunnit gråta lite för han :-)


Oj oj oj ett regn höst depp inlägg, det blir bättre i promise, i veckan!!!
Ps jag ska få köpa nya glasögon för priset j fick som matchens lirare, 2500kr, wiihooo bara det gör en ju glad :-) återkommer säkert med bildero sånt när jag prövar mellan olika varianter....

En sak som är bra är att när man gråter i regnet så syns inte tårarna lika väl, för nu ska jag ut o traska

kram på er mina gofisar!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Heeej gumman!



Fy, ibland är det sådär tungt, svart och jobbigt... Men på något sätt blir det alltid bra tillslut. Man får göra så gott man kan - mer kan man inte. Och även om du inte förväntar dig några hejjar rop så skickar jag några ändå - för JAG tycker DU är BRA! Och kämpar man som du, borde man få en klapp på huvudet och ett hejjarrop!



Mysigt att läsa dina rader igen gumms, jag har haft en bloggoff ett tag.

All kärlek!!

2009-10-25 @ 19:15:37
Postat av: Lotta Lkpg

25 gånger blir i snitt lite mer än en gång varannan timme (om man räknar in lördag och söndag). Det är ganska mycket.



Ditt inlägg ovan är egentligen ett sådant som kräver mer svar än bara tre rader. Men vi ses ju snart. Vi får prata då :-)



Kram!

Postat av: Sussi

Åh gumsan, många kramar till dig!

Jag och O är väldigt gärna med lilleman nån dag om du vill göra ngt själv en stund med Tindris då J är borta. Vi är lediga hela veckan.

Kram igen hjärtat

2009-10-25 @ 21:43:55
Postat av: Anonym

S: Du är för go, tack så mkt!! Värmer i hjärtat veta du finns här, långt borta men ändå nära!



L: oj oj ska försöka inte prata så du får sår i öronen,ha ha nej då var bara en tung tung helg ännu lite ovant med den här samvetes känslan bara..

kram på dig



S: åhh du är så rar, men det ska nog inte behövas !! Tack för att du finns ,fina du!!

2009-10-26 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback