premiär...

idag blire premiär för dagis på måndagar...
o premiär för babysången! får se om vi även går dit en sväng o hänger efter dagis beror lite på..tveksamt idag blir nog senare i veckan..

var iaf helt slut i knoppen igår efter allt tjohej med tindriz...o hoppades på en tidig kväll, tog sitt lilla tag söva t men tillslut somnade hon själv, yes ett micro steg tillbaka mot rutinerna som fungerade så bra i linkan (blev lite si så där med dem rutinerna i schweiz när vi inte hade dagis o kunde sova länge varje morgon.. mamma var ju inne i värsta trötthets perioden just då oxå ha ha)
 
men sen är jag riktig glad över natten! lill T var rätt orolig på kvällen bara åt o åt o ville bli buren, somnade vid 22. Han började knorra vid halv 1 o jag tänkte genast NEJ inte nu igen orkar inte med en till  sån här natt själv men tack o lov så lät han bara ett tag o somnade om. Nästa gång han vaknade så var klockan tjugo i 5. Jag trodde inte mina ögon...reste mig upp o skulle ge han tutten men somnade om ,men klockan 5 var det dags för mat o så somnade han om sen men vid halv 7 var det dags kliva upp. men även där microsteg åt rätt håll hoppas hoppas det fortsätter så!!:-)

har även snappat upp det hae ramlat ner lite snö här o var,ingen som ligger kvar me ändå..bläää vill inte ha kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback