regnar ännu..

men inne känns det bättre!
igår var en trött dag för hela family franz.. o på mig yttrade sig genom gråt gråt gråt..
hade dessutom stött på flera av mina känsliga punkter under helgen som gjorde allt så mkt värre.....
O då eskalerade mitt dåliga samvete över allt, att tiden inte räcker till eller egentligen orken, för att  ibland när det finns små tillfällen att kanske leka lite med tindr (såklart man gör det oxå men ytterligare ett tillfälle)  o dåliga känslan av att inte träna, har knappt ens prommat i veckan, visst igår em fanns tiden oxå men inte orken... o det är då det blir som jobbigast när tiden eg finns, men inte orken innfinner sig..
Jag får nog inse man inte är nån superwoman man måste liksom bara få vara oxå o det är förbanant lika bra det med!!

Idag ska jag iaf vila vila vila för första gången sen troy kom på eftermiddan, så håll tummarna att man får sig några timmars sömn, jag längtar efter att få hålla om Johan o slumra till så som vi alltid passade på att göra när Tindra var liten...
Sen blire match ikväll, nice hoppas på vinst, men kommer J göra mål, tveksamt vi kom av oss i rutinen,  missade även förra matchen o se där inga poäng ha ha ha...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack för att du är du!

Skickar en stor kram genom dimman och regnet och hoppas att den värmer lite i rusket.

KRAAAAAM

2009-10-26 @ 10:43:06
Postat av: Anonym

Tack desamma!!!!

Du är saknad!

kramiz

2009-10-26 @ 16:33:46
Postat av: Cammi

Kolla in svenskanamn.se där har de satt in flera namnsdagar för att det är så många som aldrig har namnsdag och Tindra har namnsdag den 15 juli :-)



Lite läskigt var det att Thilde och Ellen har namnsdag samma dag...dessutom på våran årsdag :-)

2009-10-27 @ 09:18:55
Postat av: Anonym

Nej men oj vad roligt det ska jag berätta för henne, hon komemr bli så glad :-) ha ha



ojoj vilket sammanträffande , lätt dag att komma ihåg iaf :-)

2009-10-27 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback