stiga åt sidan..

Åter igen var det dags...
åter igen fick mina planer gå i kras..
mina "viktiga saker" som jag planerat in för länge sedan, bokat tid o sett framemot, blev på en sekund inte värda ett skit.. utan måste bara flyttas på o planeras om.. Jippiiie tänker jag för typ hundra gången...

Nu var det för er kanske en väldigt ytlig o inte så viktig sak.. o visst även  jag inser ju att inte världen går under av detta..men jag blir ändå besviken..

Jag hade alltså tid att fixa min fransar idag, vilket iofs verkligen verkligen behövdes göras nu de håller verkligen på att rasa samman.. Efter det hade jag tänkte stanna på stan,äta ,kirra 2 ärenden innan det var dags för träning o sedan möte..hade sett framemot denna egentid..Med en sambo som är borta så mkt så behöver jag verkligen  att få komma ifrån ibland, träna, promenad en fika whatever..
nu gick det inte att få en ny tid imorrn som jag hoppades på utan första tiden var på lördag kl 15. visst det funkar ju, får fråga mamma o pappa. Jag vet ju att dem ställer upp men känns just nu inte kul ändå behöva fråga dem mer än nödvändigt.. De ställer ju ändå upp titt som tätt..ville även att j skulle få vara ensam med barnen lite , bra för dem allihopa.. ja ja får höra med päronen kanske de kan komma in till stan o ta en fika med mina barn i en timme...

inser att det säkert låter väldigt gnälligt o så över en småsak.. men ni vet säkert hur det är,ibland kan ack en så liten sak kännas viktig där o då för just dig, så självfallet infinner sig besikelsen när det uteblir...

får fundera o strukturera om dan nu.. ja ja läkarkontroll av troy  idag oxå..


Kommentarer
Postat av: Sussi

klart att det känns tråkigt för dig gumman. Tid att ladda batterierna ibland behöver vi alla. Hoppas det löser sig.

Kram

2009-10-13 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback