Tindra kommer bli glad...

JAg tror min tjej kommer jubla när jag hon kommer hem. Hon har nämlgien fått en alldeles egen namnsdag ,25juli..
Ingen big deal men för henne verkar det vara det :-) Hon tittar ju alltid på det där på bolibompa o surar ofta ihop lite när det inte är hennes dag, så nu har sötisen iaf en egen dag :-)

(troy verkar även han ha en engen dag, 8 december..)


Idag hänger jag nog bara hemma tills t kommer hem, sen blire lite skridskor o maxi tror jag, ekar liksom tomt överallt tom blöjorna är i princip helt slut..
imorrn åker J bort IGEN, 3 dar för en match i sundsvall, hur kan det vara möjligt??!! Inte omställningen till 2 barn som är jobbig, utan det faktum att  pappan, min älskling aldrig är hemma. JAg sakanr liksom det här vardagsmyset som knappt hinns med, ja ja nästa vecka är e landslagsuppehåll iaf så då är det på hemmaplan iaf..

på lördag är det galej för damerna, men hör o häpna: jag är inte sugen.. Ja jag vet hur det blir nog kommer jag bli sugen(kanske) men i dagsläget känns det inte så lockande, spec inte när killarna har träning 9 på morgonen, tufft bli lämnad med ungarna då o kanske inte må så  där super... ja ja får la kanske kika in nån outfit imorrn iaf, utifall att.. Jag ska då ta mig ett wineglas i pausen o till middan o lika bra vara förberedd då o ha kittet redo iaf för då brukar suget komma :-)  Hmm vet man borde ta sig i kragen o bli sugen, det skulle nog vara välbehövligt med tanke på all tid man är just själv.. så får la helt enkelt rycka upp mig lite o hitta fram partytarmen igen :-)

ja ja nu dags ta tag i tvättberget, det har liksom växt o växt o växt, nu msåte det bort, men det är redan tvättat bara inte orkat vika o det kan ju vara lite små mys göra framför teven ibland, ja jag vet tokiga jag!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna B

Känner verkligen för er.. är jobbigt me alla dessa bortmatcher.. känns aldrig som man hittar rutinen i vardagen.. blir bara sova tillsammans när de kommer hem mitt i natten sen upp å jobba å träna.. man hittar inget utrymme för att bara ta de lungt, för de är ju träning varje dag kanske dom är ledig en dag i veckan.. men eftersom ja jobbar varanna helg har vi ca en dag varannan vecka ledigt tillsammans :S aja slut gnällt. :) kram till er alla från oss flowers ;)

2009-10-27 @ 13:32:52
Postat av: susanne

Kul med namnsdag!

Varför måste de vara borta så länge? (som du vet kan jag inte mkt om den världen men tycker det lät attans länge!)

Kram

2009-10-27 @ 19:10:05
Postat av: Anonym

Anna: hos mig får du klaga av dig när du vill, i know how it is... kul att du skriver, sitter o kiakr på din gubbes match på teve jsut nu :-) ska ev till götet i december då msåte vi hooka up! men tvivlar tyävrr påatt det blir :-(

stora kramar till er!



S: tack o lov så var det fel!!! Det åker imorrn men kommer iaf hem med bussen på natten efter matchen så det var rätt skönt!

ja hon blev suprans glad när jag berättade det åt henne :-) kram kram



2009-10-27 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback