vad är det för dag?

Vad sjutton är det för dag egentligen??
Tycker allt bara blir knas av dessa  roadtripps som J gör. Igår kom han ju hem igen  o på nått sätt fick det mig att känna som fredag. Tindra var ledig från dagis. blev fika på stan o som extra mysig dag, ja det kändes som fredag..
fickvferkligen klura vad sjutton det r för dag idag.. det tråkiga är ju att helgerna inte känns lika mysoga som helger brukar iom att man är själv så jäkla mkt..

Idag öser regnet ner utanför fönstret.. fick precis mess om jag o lillis skulle haka o träna. Hade jag bara vetat lite tidigre hade jag följt. Nu sitter jag här oklädd, utan bil, inga regnkläder el paraply= orkar inte ta mig ut genom dörren.. Har annars kännt mig rätt pigg idag, tack vare det var "min" sovnatt..
Överraskade tom älski med  frulle uppdukat, hade tom plojjat till det o satt på datorn brevid med hans favvo sajt, tänkt först sätta upp nån v lokalblaskorna el  kvällstidningarna, då vi itne har tidningen i pappersformat. Men kom snabbt på han mer skulle uppskatta blocket ha ha ha..
Han blev jätteglad över detta o sa det gång på gång. Gör ju en själv glad. Tänk vad roligt det kan vara göra små saker o få nån annan glad.. Glädje smittar av sig :-) (tyvärr andra känslor oxå he he)

Tänkte först dan var perfekt för "lite" andra missions= Städa hemma + yttertrappen. samt röjja undan o fixa ordning i tindras rum eller fixa i garderoben.. men nej jag orkar inget av det. Har iaf fixat iordning bland tindras teckningar o målarböker, det behövdes. Tänk vad hon äslkar att rita vår lilla tjej...


hmm kanske kanske ska skura trappen ändå, ska se om min lilla känguru unge som sover i bärpåsen på min mage nu behagar fortsätta sova i sin säng då kanske man gör ett litet ryck...



Kommentarer
Postat av: Cicci

Va trist att det regnar hos er. Vi har haft riktigt fint väder nu ett par dagar, men det står väl inte på förrens regnet kommer även till oss. Men såg på Aftonbladet att det kommer massa snö i norr, men det kanske var ännu längre upp?

Gött att Luleå slog Frölunda :) Heja heja.

Saknar dig mycket.

2009-10-07 @ 10:40:57
Postat av: Anonym

ja det är trist men som jag skrev i ett tid8gare inlägg ska man nog eg inte klaga, hösten har varit grym, men blå himmel o sol nästan varje dag, trots lite kalalre dar nu på slutet, första dan på länge som det regnar...



Ja jag såg oxå det, ja det måste nog vara detel så blev det regn istället..



Ja det var gött!!

kram

2009-10-07 @ 10:50:31
Postat av: Cammi

Kan meddela att det snöar hemma hos oss, så 5 mil ovanför Luleå snöar det ;-) Men mycket bättre med snö än regn! Men vi ska då absolut inte klaga på hösten som varit, men den hade gärna fått vara några veckor till...

2009-10-07 @ 11:07:07
Postat av: Cicci

nej, hösten kan man verkligen inte klaga på, den har varit underbar.

önskar jag kunde ta bilen och komma över med lite nybakta bullar :) och framförallt önskar jag att luleå inte låg så himlans långt bort.

2009-10-07 @ 13:00:57
Postat av: Anonym

ja det önsakr jag med, mums med nybakta bullar :-) men ännu mer för besöktets skull!!

känns tomt när jag kiakr i min kalener där jag tom hann skriva in att du skulle kommit igår ja ja vi hinns :-)

miss u

2009-10-07 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback