4veckor..

Idag är Troy stora killen,hela 4 veckor. Det har han visat genom att ha sina hittills vaknaste dag än så länge i sitt 4 vecor långa liv. Men nu snarkar han för fullt, hopaps inte våra  små ruitner vi har blir dåliga i natt nu då..

LIll Troy en vaken dag idag:



Idag har vi haft besök, nice! Jag fick bjuda på spytårta, inte ens köpa fika lyckas jag med ha ha.. Stackars satar ja ja jag hade ju lite annat fika iaf oxå :-)
Jättetrevligt ses! o tack för presenterna! Så länge sen vi hängde med båda våra besökare, ja ja kulatt ses idag!

Kikat på idol ikväll, var ju liksom ett måste för att se på lillkändisen från j's hemstad.. J sövde förrresten Tindra medan jag kirrade iordning sen middag, tände ljus o satte på lite skön musik, allt för att komma i right mood.. ;-)
O visst det gjorde vi, fram til latt klockan närmade sig kvart i  nio, hmm jag hade liksom glömt att det var "Årets match på teve" som det så fint uttrycks..
Ja ja lite grym math är'e ju ändå, men jag som hade tänkt smita iväg i duschen o fresha till mig  o sen har riktigt msypys, men naj fotbollen tog liksom död på den stämningen ha ha..
Hejjar iaf på Barca, men Inters sång som publiken sjunger med i för full hals (som j spelat för mig i sin videosnutt på mobilen tusen ggr) är fan grym: PAzza Inter Amala

Tack förresten för trevligt häng ute hos A.E igår, trevligt!

Äh vad fan hoppar in i duschen snart, finns ju en halvtid i fotboll ;-)





Kommentarer
Postat av: Sussi

Söta Troy :)



Nu höll jag på att skriva något snuskigt men nöjer mig med att önska en trevlig halvlek ;)

Kram

2009-09-16 @ 21:26:31
Postat av: Lotta Lkpg

Grattis Troy!



(..från Lotta som kommenterar för lite numera men nästan alltid läser..)

Postat av: Cicci

Sötasöta Troy. Hoppas jag snart får gosa med honom :) och öva lite, hihi.

stor kram

2009-09-17 @ 09:09:24
Postat av: Anna

Men åhh!!! Han är ju så fantastiskt söt! Så himla söt runt munnen och gullögonen och småfingrarna......... :) Inge bäbissjuk blir man, hehe.

Emelia funderar på när vi ska hälsa på Tindra igen, har lovat henne att vi ska göra det snart!

Du, erkände för Henrik att det var fotboll igårkväll, men han visste ju redan det och upplyste mig om att vi ju saknar såna viktiga kanaler ;)

2009-09-17 @ 10:44:40
Postat av: Anonym

Tackar o bockar allihopen!!



L: jg är likadan sorry! Försöker iaf lämna avtryck ibland!



C: Du får öva när du vill, kram kram



A: ha ha ja det glömdej ag bort att den ju vara på en rätt knasig kanal, tur det ;-) Du kom kom när ni känenr öfr det, T skulel bli suprans glad



kram på er

2009-09-17 @ 11:20:21
Postat av: Erran

Haha åååh vilken bild på lille Troy. Han är ju en riktig vaken liten sockergubbe nu...Såå söt!!!

2009-09-17 @ 14:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback