betyg underkänt igen ...

Ja vad f-n det är bara inse jag kommer ALDRIG ALDRIG bli nån sån här tjej som är bra på att baka o sånt. Nej du då har gubben valt fel tjejja om han vill ha nybakta bullar o goa smaskiga kakor när han kommer hem.

för husmorskonsten tycks liksom ha passerat mig i farten, ähh vad f-n sprolla rolla finns ju så mkt gott fika att köpa :-) Men tokigt när man inte ens kan lyckas göra simpla muffins, ja ja får la hoppas tösen tycker om dem iaf, brukar ju vara skoj äta det man själv gjort.. (om inte ens hon äter dem, då då har man misslyckats katastrofalt ha ha)

Skulle ni se dem nu skulle ni f-n skratta alltså... Hmmm varför blir det alltid så, jag tycker jag gör så fint efter receptet men alltid blir nått knas ändå, den här smeten var så lös så att jag fick skynd mig in med dem i ugnen för att de inte skulle rinna ur formarna, så formarna har ju INTE den här fina runda formen kvar nått mer ha ha..
Ja ja ska 're va så får det allt vara jennybenny style oxå, så det så :-)

*UPPDATERING*

De såg inte bara dåliga ut, de smakade även skit, jag slängde dem illa kvickt men tänkte att T måste ju få smaka så jag sparade 3, men vet ni inte ens Tindra gillade dem ha ha ha hon tog en tugga grimaserade o sa nått i stil med " Du det här var inte gott, ska vi smsa pappa o säga det" sötnöt!!


Kommentarer
Postat av: Elenor

Så farligt tror jag inte att dte är dom är säkert goda ändå även om dom inte är så snygga :)

2009-09-04 @ 13:30:12
Postat av: Erica

Min lilla Jennybenny :) Det är inte lätt alla gånger..och man kan inte vara bra på allt. Du är en fin vän och en superduperbra mamma!!



PS: Jag älskar Tindras kommentarer, hahaha!



KRAM

Postat av: Susanne

:) Det är säkert nån som byutt ut ingredienserna i dina burkar bara :)

Kram

2009-09-04 @ 16:33:44
Postat av: Cammi

Det är lätt att misslyckas när man bakar tillsammans med barnen och de går måtta, hoppas du kan skylla på det ;-) Du får komma och gå i min bakskola! ;-)

2009-09-04 @ 20:53:38
Postat av: Anonym

E: ja så brukar det vara i mitt fall men inte ens det denna gång :-) men men det är ju jag i ett nötskal..



E: tack små mkt gumman du är så rar :-) he he ja den var rätt skönt kram kram



S: ja om man ändå kunde skylla på det ;-)



C: he he ytterlgiare en bra bortförklaring ;-) ja jag skulle behöva men jag är nog ett hopplsöt fall... ;-)

´

kram på er

2009-09-05 @ 15:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback