boob check..

Kom åter på mig själv idag på stan med att helt ofärskämt lite lätt gå o klämma mig själv på bröna:-)
Log stort för mig själv när jag insåg hur det msåte se ut ha ha..
Men vad f-n det är inte lätt vara en virrig mamma i amnings psykos typ.. Man kikar typ på sitt sovande barn som börjar röra lite på sig. = Vaknar snart, gör hungrig o lätt till skrik. Gör att mamma reflexmässigt tänker "Få se nu vilket f-n bröst gav jag käk ur sist" och när hjärnan inte är med måste man helt sonika göra en BOOB CHECK :-)

Ja ja dagarna flyger fram i en ruskig fart, lilleman eller ska man kalla han skalman (mat o sovklockan ständigt på liksom..) är redan 2 veckor imorrn, herre min skapare var fort det går.. Det har iaf börjat vända med vikten nu o jag behövde inte kila dit förrän på 1 vecka nu. Så det blir nog bra.. (orkar inte gör nått stort utlägg om detta här, får man la tala om när man ses i sånt fall..)

Lämningen på dagis går inte lika problmefritt nu. T har nog kommit på att mamma är hemma med lillebror , imorrn hopas jag att J ska kunna lämna, vore skönt att inte behöva göra det själv varje gång o dessutom slippa stressa med morgonmatning o kläder o allt tjosan hoppasan på morgonen..

Dagen har varit fullt ös (som vanligt) lämnat hemmet kl 9 o kommit hem vid 18 tror jag den var.. Varit på stan kikat o lunchat o så hämta på dagga gått en prommis förbi o lämnat lite grejjer som blev till ett besök sen ett till besök o så handla lite här på affären o hem.. sen efter käket dunsade jag ner i soffan för ett tag medan skalman sover.. ja ja en trevlig dag iaf :-

Orar inte skriva mer nu.. ska kiak efter nån bra film kanske.. el hmm kanske bara blir sängen idag.. känner mig ganska trött"!!



 

 




Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för idag! Jag blev så glad att ni kom förbi, älskar spontana besök! Kramis

2009-09-01 @ 20:15:03
Postat av: Anonym

blev du verkligen glad, tyckte det tårades i ögonen snarare ;-) var ju eg inte mening komma in skulle bara lämna påsen, men men klart en inte tackar nej till att kika in en sväng ..

kram

2009-09-01 @ 20:25:42
Postat av: Susanne

inte kunde jag låta er smita undan så lätt ;) Ja jisses, glädjetårar över er prins rann igen :) Det är ju så härligt att han är här!

Kram

2009-09-01 @ 23:17:46
Postat av: Cicci

Haha, jag kan se framför mig hur du går omkring där och klämmer på dig själv ;) Förstår att man kan bli lite virrig.

Jag längtar så mycket efter dig nu och vill ses NUUUU. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna komma upp snart, men måste se om allt i skolan lägger sig, för jäklar vilken start det har varit. Ingen mjukstart precis och jag har redan nu slitit mitt hår och hunnit gråta några gånger ;)

Sista dagen för veckan nu idag och sen hoppas jag att jag ska veta lite mer vad som händer. Men hur som, jag saknar dig och er.

stor kram

och vilken gullig bild ovanför :)

2009-09-03 @ 07:21:35
Postat av: Anonym

C: ja du mmukstart bruakr de tyävrr inte veta vad det är i skolans värld, men bara man kommer in i allt igen så ska duse det känns bättre, skanar dig så mkt vore så kul om du kom är nyfiken höra om det du läser o ja bara få de dig såklart :-)

stor kram

2009-09-03 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback