det regnar..

Det pinnar ner regn utanför fönstret o har så gjort hela dagen än så länge, fyy f-n vad trist!
Klockan är inte ens halv ett känns som mkt mer.. Ja ja jag o gumman ska baka för en gångs skull tror jag. Händer ju typ aldrig i det här "huset" men tänkte mest på tindra, hon tycker väl det är superskoj. Så vi ska nog baka ihop lite bananchokladmuffins, bra med nätet sökte bara fram nått recept som vi testar..
Hoppas bara lill Troy är med på noterna, just nu sover han o papsen som klubbade sälar o har så gjort bra länge nu...

Ja ja när han fysat klart blire nog att handla lite o så hem o ha fredagmys kan jag tänka mig, men god mat o gotta o så kanske nån bra film för kvällen, eller ev börjar vi la se säsong 4 av lost. Stärck såg ju säsong 1-3 i schweiz men har som kommit av oss efter det, men nu när hösten börjat knacka på dörren blir man mera sugen igen att bara kura upp sig i soffan o kika på film... (får la se om han går på is idag el sön kväll men tror det blir på söndag isället, we will see...)

Måste ta mig på bip här i spetember oxå se både nya beck filmen o även den där "Flickan som lekte med elden", ja just ja vil även se den nya av johan falk.. men den kommer dirket som hyr film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback