Det rullar på..

Det rullar på. Det som väl kallas livet... Det går fort fort fort... dagarna bara försvinner. Tyckte det var nyss vi hämgde på arons dagarna i ända, jag gick stora magen o trivdes rätt bra.. Kan inte förstå vi snart har vintern här...

Resten av veckan är rätt planerad..
idag eftermiddag hänger vi nog bara hemma, efter en förmiddag på stan med lunch sen affären med gumman o posta ett litet paket, hoppas det blir uppskattat  o inte krig bland brorsorna :-) Nu övar vi på att rita cyklar. Tindra är då redan bättre än mig ha ha. Kanske kanske tar tag i garderoben idag, men borde inte börja alltid strörre projekt än man trott...
Köpte förresten inget på stan.. Lämande tillbaka det jag skulle , lämande även tillbaka en kofta jag köpte för länge länge sen o eg inte hade kvittot kvar fick byta till nått annat.Kikade på saker till mig men hittde nada så det blev till kidzen istället..

*Imorrn tänkte jag höra om F vill promma in till stan kanske o ta en lunch... o sefter dagis går nog bara jag o kidzen hem och   myser för att kika på hockey på kvällen...
*Fredag blire teknikens hus på fm kul för ungarna o så lunch där förhoppningsvis massa surr för mig o S oxå :-) och så på eftermiddan kommer älski hem då ska vi glida o kika på flickan som lekte med elden..
* Lördag äre hockey dags igen.. kul. då även med goflickan o troys polare på palts, så kul! Efter matchen mys i massor, synd bara det är match på måndag oxå grrr...
* Söndag en fullspäckad dag för tindra o päron. Först kyrkan11.00  (ja det är sant.. t ska få nån barnbibel) sen barnkalas 13-15 och efter det funky kidz kl 15.30... Pust o däremmellan ska pappa skickas iväg bort igen...


För övrigt gjort en liten förfrågan ang tindra hopaps hoppas det går igenom vore grymt!! Nu hojjtar till Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback