en helt vanlig söndag...


Bilen måste tvättas... (vilket tar evigheters evigheter för min älskling, nåja den blir ju ren o fin o jag avskyr ju att tvätta den så..

Troy sover gott i vagnen


Syrran vill såklart få hålla i lillebror...


När hon inte övar införfunky kidz som för övrigt var en riktigt hit hos vår donna!

 

Sist men inte minst en bild från Troys första hckey match, spana in overallen som jag är så kär i:

KÄRLEK:
VAggar min guldklimp till sömns till tonerna av winnerbäck faktiskt:





Kommentarer
Postat av: Sanna

Du... Jag önskar att min man vore lite som Johan då det gäller att tvätta bilen. Jag sköter mycket hemma då det kommer till städning för herr A "ser" nämligen inte då hemmet liknar ett minfält. Ja, han säger så.

Bilen dock, den har jag lämnat helt i karlslokens händer. Och -det syns. Fy f-n!



Guuuud, vilken fin overall Troysan har!! Alldeles ljuvlig på en ljuvlig kille. Vad roligt att Tindrizen gillade dansen förresten!



Satt och kikade på kort igår kväll, bla på vår mysiga vistelse hos er i Linkan... Då vi minsann gjorde oss påskfina. Som pumor gled vi ut till våra män som satt... i träningskläder, tillbaka lutades i soffan med prillor stora som köttbullar under läppen. Å-hå-jaja, jag säger då det.

Det var också samma dag som J fick ett mindre bryt på nya boxern. "Men du, sitter kortet rätt då?..."

Jag skrattar fortfarande då jag tänker på det! :-)



VI SAKNAR ER!!!!!

Puss & Kram

2009-09-15 @ 11:16:34
Postat av: Cicci

Ni är så fina, hela familjen Franz.

Saknar er.

2009-09-15 @ 11:20:37
Postat av: Erica

Vilka fina bilder! Tindra börjar bli riktigt stor nu, jisses... Bilden på dig och Troy är jättejättefin!! Passande med Winnerbäck måste jag säga :)

Du vet att jag saknar dig vännen!



Kram

Postat av: Anonym

S: jam en du vet ju hur han är ibland tror jag änstan han älskar bilen mer än mig ;-)

ja du det var msy är ni var o hälsade på! Tänkte nyss på det jag med, för jag tänkte pådina smarriga drinkar ha ha.. Du boxder historien skrattar man gitt åt när man tänker på den, Men tack o lov det löset sig annnars hade J varit sååå sur :-)



DU vi SAKNAR ER MED!!

stor kram!!



C: tack så mkt gumman! JA du vet det med :-) kram



E:Tackar vännen, ja du gissa om hon växer. Klart lillis msåte lära sig lyssna på lasse o av hans sköna sovstund så torde han gilla det ;-) miss u alot! kram

2009-09-15 @ 18:29:01
Postat av: Anonym

S: jam en du vet ju hur han är ibland tror jag änstan han älskar bilen mer än mig ;-)

ja du det var msy är ni var o hälsade på! Tänkte nyss på det jag med, för jag tänkte pådina smarriga drinkar ha ha.. Du boxder historien skrattar man gitt åt när man tänker på den, Men tack o lov det löset sig annnars hade J varit sååå sur :-)



DU vi SAKNAR ER MED!!

stor kram!!



C: tack så mkt gumman! JA du vet det med :-) kram



E:Tackar vännen, ja du gissa om hon växer. Klart lillis msåte lära sig lyssna på lasse o av hans sköna sovstund så torde han gilla det ;-) miss u alot! kram

2009-09-15 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback