..

Har ett litet filmtips: When a man loves a woman"
Gammal film som jag sett innan, tårarna rann då oxå, men nu med egna barn så rann de då ännu mer, huga man blir berörd kan jag iaf säga..

Idag brummade gubbz iväg på roadtrip, möter linkan idag, saknar nog allt hänget i linkan lite, även om jag trivs prima ballerina här hemma.. Linkan var iaf en mysig stad!

Blir lite less på en del sk förtståsigpåare el fans som skriver o om J's inställning, att det är fel på hans inställning o att han är loj, inte tar hockeyn på liv o död... Ursäkta mig men att ta hockeyn på liv o död, tror då inte jag är hälsosamt o för den delen inte många som gör. Men att säga att han har fel isntällning gör mig lite pissed off faktiskt, rent strunt prat faktiskt! hmmm vet dem det el, vet dem kanske hur mkt man får höra här hemma om klubbor, grillor o klubbor hit o dit. Att den här träningen kändes si o så, det konstanta ätandet för att hålla sig i form o vikten . Hur det kryper i kroppen på han efter en helgs ledigihet, att han är en av de första dit på mornarna..etc..(ni såg ju bara bilden med grillorna på i sängen dan innan första isen tex ha ha) Att sen kunna koppla av o tänka på annat, är nog faktiskt bara en sak som gör en bättre tror jag..JA ja jag ska inte orda mer om det där, blir bara sjukt irriterad på sånt där jäkla svammel om inställningen...

Fan mitt socekrberoende måste brytas men herre min skapare är ju såå sjukt gott!!.Stövlar måste kirras, blir så irriterad att jag inte hittat the one än... Är nog för att mina 2 förra par var så jäkla sköna o trivdes så i dem, därför jag inte hittar nya motsvarigheter, de har liksom mkt att leva upp till...


Kommentarer
Postat av: Susanne

så irri! Vem tar sitt jobb på liv och död?? Då är det ju något fel på en om man prioriterar så. Att vara seriös och ha mål är en annan sak och det har ju J. Suck..man blir så less på såna som alltid vet bäst...speciellt när dom kanske inte ens känner personen i fråga..



Kram på er!

2009-09-09 @ 10:58:05
Postat av: Sanna

Men gud. Man slutar aldrig att förvånas!

Tänk den som tog sitt jobb på liv och död? Hur skulle livet då vara? Jag tror man blir bättre på sitt jobb om man kan njuta av sitt liv vid sidan av. Samla kraft och glädje!



Jag undrar också om alla de som spekulerar hej vilt utan att VETA och ha insyn själva skulle klara av allt det som J´s yrke kräver?! Vad vet de igentligen? Inte ett rötet piss! De kan bara spekulera och tro. Men HUR kan man skaffa en sådan uppfattning om någon man inte känner? GRR!



Heja Johan, Heja dig!

Love!

2009-09-09 @ 11:14:45
Postat av: Anonym

S: nej det var precis det jag kände, retade upp mig spec på det uttrycket, låter ju helt sinnes..

kram på dig med med! (hoppas du tar dig iväg på bröllpet o att det gick bra med vc, msåte hålla mig uppdaterad sen om det där, lilleman!)



S:håller helt o fullt med! nej precis oftast de som skriver starkast tror jag som har minst koll eg.. Ja ja nu gnälls det ju inte bara utan även såklart lite roligt som skrivs oxå, men man retar ju upp sig på sånt där skit (även fast man inte ska, men just sånt där som är rent crap, gör en irriterad, andra saker kan man liksom mera "förstå" .. äh du förstår hur jag menar!)

Hoppas allt är bra o att ni trivs i öööörebrrro :-)

kram kram

2009-09-09 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback