...

SKIIIIIT
Förlust idag, blä o fy...
Ska inte börja med några bortförkalringar hah a.. men ajg tror ändå lite det hänger samman med att andra laget hade en match i kroppen o vårt lag hade mkt mera premiär nerver, dessutom extra mot just detta lag.. för hmm visst de spelade inte så bra de kan,långt ifrån.. men inte lätt med så mkt utvisningar..
J var inne på bakåt, så jag hoppas inte stora motorsågen kommer fram efter en match, iofs så var fakitskt  målen inte mkt att göra åt (ja ett kanske han skulle varit lite mer på alerten.. men de andra kunde iaf inte han göra nått åt..) JA ja var ju iaf inne på framåt oxå..Har inte sett hela då nattning av kidz oxå skulle ske .. men men ingen höjdarmath iaf kanske.. Men men det blir bätre på lördag!!

O jag vet nog knepet för J iaf.. F-n vi glömde ju vår lilla ritual, innan match el dan innan match ha ha..
Brukar som gå bra då, försöker han iaf intala mig ;-)
Men en gång så blev det då fan dyra "poäng" o ett helvetes blött badrum, med ett stort läckage just innan samling.  Ni skulle sett kaoset som utbröt där o då i vårt badrum, ont om tid var det oxå...Jag fick föröska ringa nån slags  hjälp ang detta, men fanns ju inte på plats efter 4, jo akuta ärenden, så det blev till o stänga av vattnet i badrummet.. men så kan det gå om man ska fixa till så det blir en bra match.. o visst f-n blev det det.. Tror nog att vi båda skrattade gott för oss själva efter just det målet..(el poängen) Jag log då brett för mig själv (dock innan  räkningen kommit haha)

Nu ligger jag iaf här i sängen med mitt stortroll på ena sidan o lill trollet på andra sidan i sin spjälis.. Jag blir så glad av kika åt båda hållen, mina små troll som jag älskar mest av allt. Mina små hjärtan som bara är finast!
Men lilltrollet stressar mig lite med sömnen faktiskt så det är väl bäst försöka nanna kudde nu!
(men som sagt dra inte för höga växlar över en match! de blir ingen bättre av!)

kram på er gott folk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback