...

Mina egen nakna kock...



Men bästa vän nu: Så glad att jag fått låna denna sjal/bärpåse/sele el vad sjutton det nu är , tack så mkt cammi Troy somanr typ bara man sätter han i den, så praktiskt o skönt så fort han är gnällig o det är buren han vill bli, vips åker den fram o han somnar bums...
(men somanr även bums i vagnen sin, ännu så länge tack o lov, Tindra hatade ju åka vagn  innan hon fick sitta upp.. så man fick bära på armen mest hela vägen..)

 

Tindra knäpper kort och vill att mamma ska posera: Visst det gör jag så gärna efter hennes uppmaningar. Med en annan sak som gärna vill bli min bästa vän i högsta hugg.En som skulle behöva få min närhet lite oftare, men som jag ratar för ofta:Disktrasan. Men sorry vännen  hos mig får du nog inte så mkt kramar som du skulle önsak dessutom tycker jag om att byta ut dig ofta, så vill du få mkt  kramar från min hand ska du nog flytta nånannanstans.. men vännen jag uppskattar dig mkt även om jag kanske tar i dig på tok för lite :-)


Kommentarer
Postat av: cicci

fina fina fina.

2009-09-28 @ 17:45:50
Postat av: Cammi

Det är ju bra att den kommer till användning och den är verkligen skön att ha på sig till skillnad från en bärsele! Även om jag nu inte förstod hur man skulle få ner Ellen i "vagga" för det hade säkert varit guld det oxå :-)



Han ser ju ut att trivas alldeles utmärkt i den!



Syns i mon, kul kul!!

2009-09-28 @ 19:23:47
Postat av: Anna

Sötisar :-) Inte dumt att ha en sån naken kock hemma. Söt som socker!!

Här hemma har jag svårt att få Emelia att varva ner och somna efter att ha varit på sin första barngympa med nyinköpta skor och adidas t-shirt. Lycka, säger jag bara!

Bärselen såg super ut! Var har du hittat den Cammi? Testade babybjörn och tyckte den var sisådär, köpte också en regelrätt bärsjal, men lyckades aldrig få till den. Gick ständigt och spände mig och kunde inte riktigt slappna av. Hade sjalen men bar minst lika mkt ändå :-)

Inte för att jag har nån som ska åka i sjal just nu, men man VET ju aldrig om det huxflux blir så igen :-D

2009-09-28 @ 20:41:28
Postat av: Sussi

sötisar! Å så kul att ses snart igen :)

2009-09-29 @ 09:55:36
Postat av: Sanna

Åh, ljuvliga lilla familjen (-pappi såklart)!

Ni är så fina så.



Kram!

2009-09-29 @ 10:47:53
Postat av: Cammi

Jag beställde den på nätet men jag tror de finns på barnens hus oxå...

2009-09-29 @ 22:10:33
Postat av: Anonym

Anna: JA det är verkligen Prima! Det är en tricotti. Inte en tricotti slen el vad det nu heter utan bara en sån här enkel behändig sak som går fort sätta på sig o superenkel få han i säng när han somnat...



kram på er alla

2009-09-30 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback