fel storlek!

Hmm vilka klantskallar! När man väl köper sig ett par stövlar så ser man när man kommer hem att yxskaftet i kassan gett mig fel storlek! Surt, dessutom när jag inte köote dem i min hemstad.. ja ja det löser sig nog ändå..
Hinner bara kika in om jag hittar några ännu bättre ;-)

Idag har vivarit flitiga, städat hela läggan! (om än jag hellre hängt ute i sjulis med A.E o family!)  Nu ser mina sötisar på lilla jönssonligan, båda tycker nog det är lika  bra haha..

Ska la snart hoppa i kläder så vi kan bege oss mot ozzy o family för häng.

TIll veckan blir man själv stor del av veckan. Är iaf inte så man blir less påatt se gubben sin till veckan iaf ;-)
Jag hoppas att tvillingarna prick börjar bli friska snart,t saknar som att hänga med dem, ja jag börjar oxå tycka det är länge sen hehe...
I helgen ska jag försöka hitta på nått mys bara jagotindriz, kanske en bio el så. känns viktigt att bara hon o jag gör nått kul att det inte alltid bara är jag som gör det vardagliga, vilket det lätt blir när man e själv så mkt..

Idag börjar ju även ensam  mamma kul!
imorrn ska lillis vägas, spännande ! han måste gått upp så mkt som han vill äta , börjar dessutom få små veck här ovar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback