fredag..

Lite tjatitgt: men ni vet ju vid här laget: Fredag= Fredagsmys!!

Dan börjar med besök av Anna o hennes 2 tjejjer kul!

Sen blire handling o ikväll gomiddag , som jag själv ska avnjuta med ett glas vin, gubben är väl torrboll nu när sässen är igång.. Ska la kika in idol oxå, missat ala avsnitt i hittills i veckan av olika skäl.. eller eg inte beror på samma nämnare men i olka former: hockey.. Men ikväll ska man nog kika in det..

Funderar lite över morgondan när ännu mer när man läser i tidningen om att folk uppmanas komma i tid pga att platser sålts sm ev inte finns mm .. Oj oj hoppas lillis är snäll imorrn  o även tindra såkalrt! Ska iaf bli riktigt kul!
Just f.n behövde ju in till stan idag o kirra några brukar till tindra, ni vet fruktburkarna= mutor för att sitta still Vindruvor o morötter is da shit för det :-)

Har förövrigt tagit mig i karben o skickat in ett mail som jag borde skickat in för  ett bra tag sen, men nu äre gjort..
Fan snart dags för tråkigaste tunden på månaden, inte idag men snart. Netala räkningar, hatar det, blääää!


Kommentarer
Postat av: Cammi

Ja fredagsmys blir det då här oxå, ganska bra med reklamen den ger en liksom tillåtelse att äta onyttigt på fredagar ;-)



Jag betalade bort våra räkningar i dag, alltid lika roligt..not!! Jag minns på den gamla goda tiden när jag pluggade och i princip bara hade hyra och en liten fackavgift att betala, ja elen då i bland. Nu är bensinräkningen dyrare än de utgifterna...för att inté tala om allt vi betalar till telia varje månad. Surt surt men ändå nödvändigt och det är väl så att bli vuxen på riktigt ;-)

2009-09-25 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback