gnällolle..

I kväll har lillprinsen varit en riktigt gnällolle, bara velat äta o äta, kanske han vet han ska till Kerstin i morrn o spänna musklerna, kanske är han redan som pappa, vill väga mkt :-)

Tycker ena stunden det är såå lugnt med en liten bebis, ja han är ju ätt lugn (än så länge) sover o äter... fast kommer då o då på mig med att han ändå kräver bra mkt tid. 2 exempel : Fick tex skrota middan jag tänkte fixa tills gubbz kom hem från träning då jag insåg det inte funkar med en liten grinolle som piper till titt som tätt.. Det andra som fick mig att småle för mig sjlv o inse att man verkligen får planera sin tid. Var när jag nyligen kom på mig själv tänka tanken: "Kanske bäst gå på toan o gör 2an nu när han sover" (alltså nu ska ni inte tro jag är som nån karl o tycker om sitta i min skitlukt o läsa biltidningar, nej då en gör vad en ska o så är man klar, aldrig förstått tjusningen med att sitta där inne på dass i den otrevliga lukten, när man istälelt kan ta ut tidninge o läsa på ett trevligare ställe..).. Förstår ni man planerar mkt småsaker man inte ens tänker på för att få tiden att räcka till.... :-)


Men men nu time för ensam mamma, hoppas hoppas grinolle sover till 9 :-)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Haha :) du är skön du! Tack för idag, superskoj som alltid :)!!! Vilken size fick du på stövlarna? Kram

2009-09-06 @ 20:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback