härliga söndag..

Vilket fint väder!!! Så skönt att det varit sånt här väder när man varit själv..
HAr varit ute på en skön morgonprommis nyligen, så nu sover lillskräpet i sin vagn och storskröpet är ute på gården o leker med morfar..

Snart entrar papsen hemmet, hoppas han itne ska börja tjafsa med sina jäkla bilidder som planen var innan han åkte. Tvätta bilen kan han dock görna få göra dne är så sjukt jävla skitig... För det tycker jag är aptrist att göra..

Idag på FK är jag velande om jag ska sitta o cykla el likanande el bara ta det lugnt, har inte med mig nått träningslinne får kanske glida in på åhlens i sånt fall men lutar väl åt att kanske bara chilla idag.. (har ju inte ens gått 4 v än..)

ikväll blire la ensam mamma söker, massa mys o kanske lite gotta..

Jsut ja fick en sån värmande kommentar av en okänd kvinan igår. De stod framför oss i kön o T började berätta att vi hade mysdag hon o jag o skulel på bio. Jag förklarade att vi hade det för att hon nyss fått en lillebror. Kvinnan frågade om det var min bebis. Ja frågade jag förvånat. Hon sa att hon tänkte att det kan ju vara bara pappas oxå.. Frågade hur gammal han var. När jag sa att han var 3 1/2 vecka så sa hon, men GUUUD nog var du liten för att ha fått barn så nyligen.
JAg säger bara TACK så mkt, du rara kvinna you made my day :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback