jaha så var vi här igen..

Sitter åter här i J's hemstad..
Ska man skratta el gråta ? :-) Nej skämt o sido det är mysigt..Ska kika lite hockey ikväll, typ derby..
J tyckte det var skönt åka o göra lite sånt så man inte bara går hemma o blir överladdad som han kallade det..
Ja ja det enda dåliga med att vara här är alla små kryp in med godis man hittar överallt.. jag är ju dessutom en fena på att nosa upp dem... SNIFF SNIFF.. snett bakom mig finns tex litre marabo choklad, på bordet framför mig lite jordnötter, i vardagsrummet en hel låda full med salta S... mm mm Svårt låta bli när man är gotte gris som jag..

imorrn bjuds det på matchittande o lite fika hos en donna, men jag får nog avstå har ju bjussat hem päronen o brosan på middag o match..

Fredag då ska då allt jag ut på promenad..(s hoppas inte vädret är dåligt ;-) )  O så vill jag börja träna träna träna, hoppas man kan det snart!

Ja ja nu kommer nog J snart med filmen vapenbröder såg den innan på bio så nu vill man ju se den här...
appropå det, shit vilket rån som skett nu... Vilken planering det måste ha haft!
kunde de inte haft lite Pengaregn från helikoptern o flygit över björx. Vore nått istället för dessa godisregn...

(inte ändrat mig ang lösen men kirrar det imorrn el slutet på veckan..)

Kommentarer
Postat av: annicka

såklart jag vill fortsätta glutta in hos dig,höra om alla tokigheter;))

2009-09-23 @ 17:53:17
Postat av: Sanna

Jag vill ju SÅKLART fortsätta läsa, hjärtat!

Vore så tomt utan att kunna följa er, ni känns ju lite närmare på det här viset!



Kärlek!

2009-09-23 @ 18:49:45
Postat av: Cammi

Hos J´s päron kan nog vem som helst sniffa sig till gosakerna, de finns ju ÖVERALLT ;-)

2009-09-23 @ 19:24:03
Postat av: Sussi

jag vill också hälsa på Johans föräldrar ;) Och lösen är givet att jag vill ha :)

2009-09-23 @ 20:13:12
Postat av: Marran

Hej Jenny!!!

Jag vill ha det lösen...:) Tycker att det är roligt att läsa din blogg!!! Jo, börja träna på Helex!!! Jag löste kort för några veckor sedan och tränar för fullt, häng me!!! Kommer du ihåg när jag fastande med benet på rullbandet ha, ha, ha...:)

2009-09-23 @ 21:28:48
Postat av: Elin Blom

Glöm inte bort att j:s hemstad inte är en stad. ;-) Bara ett väldigt trevligt sammhälle. :-D

Postat av: Anonym

Pefekt bruttor, roligt ni trivs, jag kirrar det sen..



Elin: ja just ja, tindra brukar säga när vi åker över bron att kalix är ett litet litet land :-)

2009-09-24 @ 16:22:46
Postat av: Jeanette

Missade Björx men penga regnet kan kanske komma hit till Tallen. Då skickar jag lite ;) Kramiz

2009-09-24 @ 19:49:59
Postat av: Anonym

J: det vore grymt, kanske kan skicka lite i nån trunk med grabbarna på måndag i sånt fall :-)

kram

2009-09-24 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback