kalle anka..

Vem f.n snackar om Kalle Anka nu för tiden.. nej ni inte många Nu är'e Anna Anka som är på allas läppar..
38 men ser ut som gud vet vad... visst vältränad men nja nog finns det många vackrare 38åringar.Hon har dessutom en kvinnosyn som får feminsiterna att gå i taket o mansgrisarna att skrocka gott i soffan en svenska utan nån som helst amerikansk brytning ha ha... Helt enkelt ett exemplar utan dess like, man kan inte låta bli att titta på dennna vansinniga kvinna som verkligen lever i sin lilla bubbla, ha ha MADNESS !!

Jag blir för det mesta  bara helt paff över saker hon häver ur sig, men samtigt kan jag ju faktiskt till viss del hålla med om en vissa få saker av alla de saker hon  får ur sin trut.. För jag tycker oxå det är tråkigt när en del kvinnor slutar bry sig i sitt utseende för att de blitt mammor eller egentligen hakar jag kanske inte upp mig oå utseendet utan mer bara att en del tycks liksom ge upp sig själva, man kan vara både en bra mamma o ändå komma ihåg sig själv o sina behov  .. MEN att man ska jag göra det för att satisfy sin man.. nej du lillgubben min det kan du hoppa upp o fetglömma. HÄr görs det för min skull.. fast iofs det gynnar ju dig oxå ;-.)  o jag hoppas att man ska kunna komma igång snart o träna så man blir back in shape kan tända stålkastarna om man så önskar o kasta kläderna och rocka loss ha ha.. Fast jag är fan rätt nöjd redan nu med tanke på att det bara gått 5 veckor.. (men segt med känslan att inte våga börja träna än... blääää för den!)

Så vad fan kanske time gå o tända upp i sovrummet nu ha haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback