LÄNGTAN..

Läntar efter min älskling!  Trots han kan reta gallfeber på mig när han är hemma, finns ingen som hn :-) Miss u darling!!

idag har killarna mina fått saker från stan, lillis nån ny enfärgad body, strumpor o så behövde han nya pyjamasar, vuxit ur de minsta men  62 ännu sååå stort.. så köpte st 56... (fast går så fort så snart har han nog 62, en del kan han nog redan ha, lite uppvikt så där..)
Darling fick en ny tröja...

imorrn ska vi köp presang till E, ev mössa til mig, var slut på hm i stan ska kika på det andra..o  så till g-stad kanske promma till hägnan på em..
På lördag hade jag ju tänkt mig nån timme själv då tänkte jag ta med snattran på bio, ice age blire nog, har iaf reserverat tickets, vad mys!!


Sön kommer älski hem, Men den som ser fram mot söndag mest är nog t för då äntligen börjar ju Funky kidz (fast man vet ändå aldrig kan mot all förmodan ändå vara en blyg tjej först..)

Kommentarer
Postat av: Anna Boodh

Hej Jenny!!

Nu har jag gått in på din blogg igen och fått se alla fina och otroligt söta bilder på din lilla familj=) Åhhh... Hoppas att allt går bra där uppe med båda knoddarna. När va det ni skulle bege er söderut? eller har de planerna ändrats? Skulle i alla fall vara jätte kul att se er då! Kram på er!!

2009-09-11 @ 13:32:03
Postat av: Anonym

Hej Anna!

Alltid lika kul när du gör avtryck! Sakanr allt min rara vän!



Ja då det går bra, fullt upp mellan varven bara..



Jo då planerna är ännu så, det är en helg i november krin 10-12 tror jag, just ja är det inte där i kring du fyller år oxå?...

JA det vill jag jättegärna vore supermys!



Hoppas allt är bra med dig!! o att skolan går bra??



kram

2009-09-11 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback