lördag förmiddag..

fan vad tiden går fort ibland känns det verkligen som att man knappt hinner nått..
JAg skulle velat hinna med fler tråksaker idag som att rensa garderoben o i tindras rum, men vad f.n inte ens hunnit ta fram herrn för en tango o suga upp alla dammråttorna..

Nåja vi hari af gott till affärn i inhandlat lördagsgodis o festis, o sminkad o i myskläder, som inte är vidare sexiga.. Ha ha För jagm enade alltså inte tidigare att man inte kan vara så.. sån är jag oerhört ofta, myskläder ,risig i håret o osminad, men  att alltid vara så o helt typ sluta bry sig nej si det finns inte i min värld, blä vad dåligt jag skulle må då...

Vädret är ännu så där sjukt härligt,Den här hösten har verkligen varit grym. Hoppas hoppas det är så imorrn med för då ska vi baske mig ut o njuta idag har vi inte riktigt hunnit..

Gumman har förövrigt en  ny favorit förutom pappa sin. När vi kikade sist så ropade hon: Pierre pieere, rä han oxå där, jag trodde han var ledig.. (ha ha ha, hmm vart fick hon det ifrån)
Idag sa hon samma sak när jag sa att jag skulle ta med kameran o knäppa kort på henne ör hon är så söt.
Då frågar hjärtat: Mamma får jag låna kameran o knäppa kort på pierre om han är där??
Klart han rä där svarar jag, han har ju oxå match..
Återigen säger hon:Jag so mtrodde han var ledig.. (hmm måste vara nått sen han var skadad el den gången vi hälsade på när J åkte o tränande men inte han..)

Hoppas inte på kaos i hallen o hoppas på snälla barn! o självfallet på vinst!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Vilken match Luleå bjöd på i dag, roligt roligt!

2009-09-26 @ 19:45:40
Postat av: susanne

vinst blev det med besked :) Heja J!!! Måste berätta om Oskar sen, han var sååå söt och lekte Johan :)

Hur gick det med hallen och snälla barn?

Kram

2009-09-26 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback