måsten..

Visst får man släppa lite på en del av sina "måsten" När man nyss blitt 4 i familjen, varav ena vuxna familjemedellemen jämnt är på vift..??
Tycker det är nog hinna med att tex hänga upp tvätten mellan all matning, byten av blöja , mer blir det när storan kommer hem från dagis.. Diskmaskinen har stått o tittat på mig bedjande sen jag kom hem , att den vill bli tömd, så ska la ta mig ett ryck med det, men när ska jag då packa upp väskan från igår?? hmmm kanske hinner, annars får vi ta det nästa sovpaus.. hmmmm tror det blir bra att ta en dusch när det är bolibompa, om bara lillis är med på det..
Håll tummarn nattning av storan går bra idag... ha ha..

Det ska nog gå prima ballerina, vi är ju bra på att rodda upp saker hon o jag..
Fasar mer för att måsta ge mig ut i spöregnet o hämta hem henne, har liksom ingen bra regntålig jacka, bruakr ju sno j's då, men såg han hade på sig den när han drog idag :-(

ajdå dålig planering sitta här ett tag, för nu vill lillis ha uppmärsamhet o han går då för diskmaskinen alla dar i veckan..


Kommentarer
Postat av: Cammi

Klart man får släppa massor av måsten när man har barn att ta hand om! Jag släpper fortfarande på mina måsten hela dagarna för den stund man har med sina barn nu kommer aldrig åter!

2009-09-09 @ 20:03:34
Postat av: Cammi

Jag kan nog förresten friskförklara mig nu så vi måste ju ses! Ellen är fortfarande lite snorig men det är sånt där rinnsnor som alla ungar har denna tid på året. Fast vi kan lämna henne hos farmor när ni har ett tid för besök av oss så nu får vi styra upp något! Stefan är ledig mån-ons +lör o sön nästa vecka!

2009-09-09 @ 20:06:33
Postat av: Anna

Man tror ju inte det är sant, men Emelia har gått och blivit förkyld idag..... :( Hade ju så sett fram emot att se er imorrn!!! Har avvaktat under dagen för att se, men hon småtempar och hostar och klagar på ont i halsen... Inge vidare för en liten Troy... eller nån av er såklart. Ser ju hur hon är imorrn förstås, men det ser lite lurt ut!

Ringer dig imorrn i vilket fall.



Kram och godnatt!!!

2009-09-09 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback