Min älskling som är bäst

Nu sitter jag i kalix med våra underbara barn och min lilla sexbomb. Vi har just ätit en grymt god middag som min roliga svärfar har gjort om ni undrar vad det var så var det sjömansbiff NEJ inte skäggbiff utan sjömansbiff ha ha.
Min underbara härliga snygga och helt makalöst fantastiska blivande man sitter och väntar på att någon mc butik ska skicka bilder på en Harley davidson V-rod som han kanske tänker köpa det lutar åt ett köp men vi får se...
Jag som är den finaste roligaste grymmaste sötaste snyggaste lenaste sexigaste galnaste porrigaste ja jag är helt enkelt bäst och faktiskt väldigt sugen på att ge min prins en riktig åktur just nu ooooohhhhhhhh yaaaaa
Jag tycker faktisk att han är värd att köpa en hoj så jag håller faktisk med han den här gången.Om han nu köper V-rodden så ska det bli riktigt kul att åka runt och mysa grabba tag runt hans mage och bara känna 12 packet ha ha..Det är nu man gör dom riktiga kapen som han brukar säga ha ha ja ja jag ska nog gå nu till det bästa jag har mina barn och självklart världens coolaste man alla kategorier. Seee yaaa


Kommentarer
Postat av: Cammi

Måste ju i alla fall påpeka att Johan skriver bra, stavar ju tom rätt det hade aldrig Stefan gjort! ;-)

2009-09-08 @ 19:25:23
Postat av: Sussi

haha underbart :D

2009-09-08 @ 20:17:38
Postat av: Erica

Hahaha! Johan! Störtskön!

Postat av: Cicci

Haha, du är så jävla go Johan! :)

2009-09-08 @ 23:33:55
Postat av: Sanna

Haha, jag döööör!

Johan, Johan - vad skall man säga?! :-D



Kram på er!

2009-09-09 @ 11:08:22
Postat av: jenny

ja vad ska man säga ;-)

Roligt har vi tillsammans iaf, det kan då ingen ta ifrån oss :-)



kram på er bruttor!

2009-09-09 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback