nu sover mina små...

Så snart snarkar jag med zzzzzz zzzzz zzzzz låter det nog här i läggan snart..

Men vad sjutton hoppas man inte drömmer mardrömmar, varför ska de visa läskiga reklamklipp från serier så här på kvällarna, tänker dem inte på ensamma tjejer som mig .. :-(

Såg iaf slutet på idol. Erik var grym o Rasmus såg oxå ut att ha varit bra, övriga är väl inga jag skulle vilja pryda min julgran med direkt men erik skulle klart fått vara stjärnan på toppen..

är grymt grymt sugen att klippa lugg o toppa till resrten av håret, men vet inte om jag vågar... gaah, var rätt nöjd sist jag hade det (tror jag) men lite mera jobb, pga min jäkla virvel,men tänk om jag ångrar mig. Känner mig som att jag vill förnya mig, men det mest vill jag bli fin igen, ja alltså riktigt fin.. så där foxy men vad f-n ens glansdar kanske är förbi, man kanske har passerat sitt bäst före datum nu o från now on går det bara utför.. nej hjääääällllllp det vill jag inte. Operation återskapa nöjda jennybenny påbörjas omgående :-) (men fan lär ta tid... så glad för det som jag förvaltade i min kropp men  vad sjutton kunde han inte tatt med sig lite mera av skiten när han drog ut därifrån  ha ha)

Men så här är det gosaker kommer jag INTE sluta med, Aldrig! nej det vore nog nästan värre för mig o för alla runt omkring, skulle bli sån himla bitch då.. (jo jag kan faktiskt... vara sån jag med..när sockerhalten blir för låg..)
MEn jag kanske inte behöver äta det varje dag x antal ggr per dag.. hmm får köra en slags avvänjningskur, men nej inte sån där drastiskt när jag slutar helt på en gång, o svettas, gråter o våndas, nej ingen sån utan mer att jag går från stor chokladkaka till liten... kanske från varje dag till varannan o slutligen som för barnen bara på lördagar/1 dag i veckan ja det får bli planen...

Godis är gott, det kommer det alltid vara!! Godisdag måste man ha :-) o lite fika  då o då har ingen dött av. gäller bara att börjar röra på fläsket igen...

Lugg inte lugg, det är den stora frågan för kvällen, heslt hade jag velat fixat det tills j kom hem i sånt fall men hmm kan bli svårt.. får klura lite mera på det där...







Kommentarer
Postat av: Sussi

jag gillar lugg men attans att man måste hålla efter den så ofta... enda nackdelen och nu märker jag, när man har mössa, att den liksom blir slickad längs pannan :/ well, petitesser! Jag måste också ta ett sussi-ryck och hotta upp mig lite, glömde liksom bort det där med make och sånt under förra magsjukeveckan och nu verkar mjukisarna inte vilja lämna min bak....

Kram vännen! (visst äter vi ändå nått gott på teknikens imorrn? ;))

2009-10-01 @ 13:08:09
Postat av: Erran

Jag är också sugen på lugg igen... men när jag väl har den är jag nöjd ett tag sen vill jag att det ska växa ut och bli lika lång som övriga håret igen :-) Man ser "classy" ut i lugg tycker jag, det är skitsnyggt!

2009-10-02 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback