riktigt bra

Igår gick allt riktigt bra!
Nått annat kan man nog inte säga..
Storvinst, j fick hänga 2, troy sov  hela matchen. Tindra var oxå snäll o duktig. (införtjänade sin extra stjärna som utlovats till ormen)

Söndagar vad ska man säga om dem. Jag tycker det liksom på nått sätt känns när man kliver upp nu är det söndag: Nej jag menar inte bakfyllekänslan ha ha(som oxå är en vanligt förekommande känslan hos många på söndagar...) Jag tänker på den här liksom lugna , ta det lugnt känslan... Man kliver upp, kan gå omkring i myskläder länge... Man tar en chill frulle, slår på mtv på skön ljudnivå och så blire (tyvärr, men ändå på ett skönare sätt än ananrs..) att man kanske drar fram  dammsugaren för en tango, plockar iordning lite..
Sitter ännu här i myskläder rufsigt hår o ska nu snart ge lillis mer mat o tänkte då ta mig en stor tekopp o fortsätta surfa runt lite.. Skön sändag morgon! Sen blire Funky kidz, o så gott käk efter det. Perfekt!



Imorrn är det iaf dags för besiktnig av lilleman, undrar vad han väger nuförtiden??.. Blir spännade att se..
Kan INTE förstå det snart är oktober helt sjukt!!

men nu dags firra käk till lillis..


Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Härlig match igår.

Postat av: Annicka

2009-09-27 @ 18:25:20
Postat av: Annicka

Stort grattis till J.

2009-09-27 @ 18:26:53
Postat av: Jeanette

Gratta J och hälsa. Möte ikväll blire men inte med A för han har några rehabdagar kvar. Vi kollar på tjock TVn istället. Kramiz

2009-09-28 @ 08:59:38
Postat av: Anonym

tack så mkt! jag ska!



J: hoppas han blir hel snart gubben din, men pust tur han var borta idag i fall J får för sig ge sig ut på nått äventyr i er zon ,han e ju som rätt stor mannen din..

ja ja hoppas ni får en trevlig afton framför tjock tv'n men inte för roligt... stor kram

2009-09-28 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback