Så får det bli..

Från och med snar framtid kommer jag lösenordskydda bloggen. Det är inte för att stänga nån ute. Den som vill får självklart fortsätta läsa!!

Bara hojjta till här, på fb, msn sms el på nått sätt så får ni lösen, inga problem!
Det är så många som läser,många vet jag ju ändå vilka ni är :-) Många som kommit fram spec på fyllan o sagt "jag läser din blogg" , jättekul!! Läs på :-) Men lite läskigt när så många börjat läsa nu o man inte har minsta koll vem det är.. eftersom man ju inte är den som är så bra på att välja sina ord o knipa käft ibland.. Så därför däröfr väljer jag att lösenordsskydda bloggen.. Då kan man dessutom ha ännu lite högre till tak ha ha..

Men som sagt var inte rädda fråga om lösen för jag tycker ju eg bara det är skoj ni läser..



Igår kom johan hem med en tråkig news. Fick lust att bajsa i gluggen på gubben som ringt o meddelat oss detta.. :-)
Dagen var iaf trevlig, besök mer besök o så ner på stan för en fika innan möte..

Allt löser sig, det gör det ju liksom alltid, visa saker kanske itne helt optimalt el helt som man önskat, men  ja vad f-n nu äre så det är o det bara gilla läget, allt blir bra!

En helt annan sak, såg förresten hur hallen kommer se ut. Blir nog riktigt nice!  men kommer ong vara lite rörigt först. oj oj oj det får jobba på nu iveckan alltså.. men när ska eg allt vara klart.. kanske inte förrän till våren, vad vet jag.. inte än iaf..

Kommentarer
Postat av: Cammi

Jag vill ju såklart ha ditt lösen!! :-)



Tycker hallen borde vara färdig redan nu? Skulle den inte vara färdig till premiären? Men i bland undrar man ju om byggubbar gör något annat än fikar och lunchar ;-) Appropå fika och luncha så får vi boka in en dag nästa vecka när stortjejerna är på dagis!

2009-09-23 @ 11:24:30
Postat av: Anonym

klart jag kirrar det, när kirrat det !



jo jag trodde oxå det först men kom sen på att det nog likosm bara är det primära som är klart då inta allt, ja det blir en spännande hemmapremiär på flera sätt..



självfallet det tycker jag med!

kram

2009-09-23 @ 11:42:25
Postat av: Lotta Lkpg

Vill ha (såklart)!



:-)

Postat av: Cicci

och jag vill ju också såklart fortsätta läsa :)

ska fundera på det där du skrev i sms:et och se om det går att ordna, vore döööööööööööööökul.

pussåkram

2009-09-23 @ 13:17:16
Postat av: Anonym

Klart fixar det sen.



C: fundera lite o så slår du till, vore dunderkul!!! puss!

2009-09-23 @ 13:32:00
Postat av: Lina

Jag vill fortsätta läsa! Maila mig gärna lösen:-)

2009-09-23 @ 15:41:48
Postat av: Elin Blom

Jag vill också gärna ha lösen ;-)

2009-09-23 @ 22:32:33
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart ni får det fixar vi sen!

Kul att du hittat hit lina :-)

2009-09-24 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback