så vill jag inte ha det..

Bra låt med (hör o häpna) C af Ugglas: Vi blundar..

lyssna in den...

Men snälla så vill jag aldrig ha det!  Jag vill aldrig att det ska bli så att man vakanr upp en dag o inser att man "bara delar livet" med nån utan att egentligen göra det, man bara bor med varandra o kanske har slutat prata..Man har liksom tappat varandra längs vägen...

Tänkte på det för nån dag sen, jag är så glad över min älskling. Jag blir tom förvänad ibland över att man ännu kan känna så här så pass många år senare.. visst det finns stunder ibland flera ggr per dag då jag vill slita mitt hår, jag kanske gråter en skvätt el är rosenrasande arg men där inne vet jag ändå alltid att det är han , han med stort H som jag delar mitt liv med.
Vi säger ofta det till varandra, att vi har det så bra. Tror nog mkt det är för att uttrycka mig som en tjej i en teveserie gjorde: Han är som en riktigt bra vän ,fast jag är kär i han... Jag tror att det är för att vi har så jäkla roligt ihop..(så klart inte alltid... men vi är allt en galen duo)
Blir nästan tårögd nu över att tänka på vilken himla fin familj jag fått, Jag är så glad över MIN just bara MIN FAMILJ.

Uppdatering:
Sååå glad för alla fina vänner vi har runt oss oxå, ni förgyller många dagar! F-n vad trist det vore utan er!!

Kommentarer
Postat av: Cammi

Vi tänkte faktiskt tanken i morse att vi skulle ringa till er men då ringde Stefans moster och han drog i väg till någon stuga för att hjälpa till med något...men i mon kanske? Om ni har tid förstås. Stefan är ledig i mon oxå!

2009-09-15 @ 12:23:59
Postat av: Anonym

ja men visst kom förbi! j har träning o ska flytta in i nya omkädningsrummet sen men borde vara kalr kring ett.. så kom när ni känner för det :-)

2009-09-15 @ 18:23:57
Postat av: Cammi

Thilde är ju på dagis till 14 så vi åker direkt efter att vi hämtat henne :-) Ska bli skoj att ses!!!!

2009-09-15 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback