spände dem bra..

Lill Troy spände musklerna bra, idag träffade vi sivan o Troy hade minsann gått upp ordentligt. Nu vägde han 3550gr o växt mkt på längden oxå 54cm lång. Växt mkt på längden mendet syns tycker jag, kanske inte trodde hela 4 cm he he..

Ja ja skönt skönt att lillis växer!

I övrigt så längtar jag nog eg mest bara tills denna vecka är förbi. Jag fasar som ltie för att vara själv från ons-sön. Första gången med mina 2 parvlar. Igår natt var jag åter så trött, jag mumlade typ ur skägget i sömnen, nått om att jag inte förstår hur trött jag ska vara på söndag när jag är så här trött idag..  (min piggelin känsla fanns inte kvar där på natten)

Imorrn blire iaf stan en sväng på fm, kika in stövlar o träningskläder. Behöver iaf nått nytt linne.. o sen brummen mot kalix då j ska på nått med massa ungar, blir la sova där o så brummen tillbaka mot lule på ons morgon.. Just ja imorrn börjar tydligen idol, alltid kul se i början :-)

Ons el tors em (helst tors..) tänkte jag hör om A.E har tid för att vi svänger förbi en sväng, vore som kul att ses!
o ons fm efter dagga lämning blire prommis o gärna med efterföljande kaffetår nån dag så hoppas S är sugen haka på!..

Men men nu lunch..sen roligt besök!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är sugen jag är sugen!!!!!

2009-09-07 @ 13:11:41
Postat av: Anonym

A.E har tid :-) Kom vilken dag ni vill, onsdag eller torsdag spelar ingen roll. Skolar in på fm. men lugnt sen. Hör av er bara!!

Skönt att han börjat gå upp ordentligt.

Kram på er!! Ska bli kul att äntligen få se er snart!

2009-09-07 @ 13:14:24
Postat av: Anonym

S: vilken tur, men du då siktar vi på en prommis efter dagga lämning på onsdag kanske :-)



A: Men perrfa A.E, tänkte kanske tors efter dagga , tindra går till 14 så efter det. Åhh vad kul det ska bli att ses, så länge sen. Har ju inte ens sett Sigge :-)



kram på er

2009-09-07 @ 13:55:37
Postat av: Susanne

Ja det låter fint! Visst följer du kl 9? Då har jag hunnit hem så du kan slå en pling så möts vi vid tunneln eller nåt sånt. Kramis!

2009-09-07 @ 14:28:51
Postat av: Anonym

S.Det låter prima jag plingar då! (inte imorrn för då ska jag ner på stan he he.. men ons!)

2009-09-07 @ 14:48:13
Postat av: Cammi

Ang längden så tror jag att det beror lite på hur och vem som mäter för Ellen växtre 3 cm på 3 dagar och ändå har hon gått ner i vikt :-)

2009-09-07 @ 19:53:22
Postat av: Anonym

C : hehe jodå det tror jag med, 4cm lät lite mkt men vuxit ordentlgit på längden syns det då att han gjort :-)

2009-09-08 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback