..

Vi blev strandade utanför lägenheten idag.....

Råkade glömma nyckeln i bilen o likaså garage nyckeln..

Men men vi hade ju glatt humör o skitpapper i värsta fall så det rådde ingen nöd på oss ...

 



Så här glad blir man av att sitta på ett betonggolv i en ful trappuppgång med mamma sin:

Min son han har bara ögon för sin mor ha ha.. Han har alltså börjat komma in i det stadiet då han blir lite olycklig om jag går förbi o inte tar honom.. antar det är för han är med mig typ 24/7 nu...


Nåja, räddningen kom rätt snabbt o vi blev insläppta, tur man har grannar med samma garagenyckel som en själv..


Kommentarer
Postat av: Cicci

SÖTISAR <3

2010-04-05 @ 16:14:39
Postat av: Sussi

tur! annars bor ju vi nära :)

2010-04-05 @ 20:14:45
Postat av: Cammi

Vi kan bytlånas...du får Ellen en stund så tar jag Troy så slipper de sina egna mammor en stund :-) Ellen verkar vara väldigt less på mig och har varit det ett bra tag ;-) Men du får höra av dig när det är babysång eller något som Ellen inte är för stor för så kommer vi!

2010-04-06 @ 13:07:53
Postat av: Anonym

C: tack själv <3 !!



S: jo jag vet, tur så löste det sig, men vänta du bara nån dag kanske jag kommer utelåst i pyjamas el nått, med mig vet man aldrig :-)



C: attans attj ag inte tänkte på det, vi var idag, ni skulle hakat på! Micke var oxå där... kom in på fredag vettja...el så kör vi nästa tisdag...



2010-04-06 @ 17:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback