..

Inte behöver man gå till kyrkan för att bli döpt inte...

Nejdå i family franz går badkaret lika bra:
syrran leker dop med lillebror. Babblade massor om I jesus namn.. o allt möjligt annat ..

Vet inte riktigt om han uppsakattade det, fast iofs efteråt kom det bubblande skrattet...  Men på bilden ser det inge vidare ut ha ha


Nåja nu är ju iaf både syster o bror döpta  :-)

Det här var ett sånt här moment när jag kände mig så oerhört glad inombords över mina 2 små troll, o just det faktum över att dem är två.. Syskonkärlek på gott o ont :-)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Så söta dom är! Känns bra för gudmor att se att hon blivit lite kyrklig trots att jag kanske misskött min uppgift lite och inte haft med mig bibeln och läst för henne varje gång vi träffats :)

2010-04-13 @ 20:30:23
Postat av: Anna

Men fina barnen!! Oj, vad stor Troy har blivit!! Jo, den där syskonkärleken har ju fått det att tåras i ögonen både en och två gånger...

Hoppas vi kan tajma in en dejt snart! Kanske vi får gudmor med oss så hon kan ha ett litet bibelföredrag? ;)

Kram på er!!

2010-04-14 @ 08:49:40
Postat av: Anonym

E: ha ha... Du OM du dragit fram bibeln vid varje besök, det är då du hade missskött din uppgift :-) hon verkar ha nog med kyrka i sig ändå.. kul att höra deras funderingar...



A: Ja du det går fort.. nu ålar han fram som en tok, o älskar att stå mot saker.. Ja det vore riktigt mysigt, du får höra av dig när du är ledig.. Är inne på tredje veckan själv på veckorna så vi hittar mer än gärna på nått snart!



kram kram

2010-04-14 @ 09:50:24
Postat av: Anna igen..

Är på G till IKEA idag, sen jobbar jag tors, fre i veckan, men är ledig måndag och fredag nästa vecka. Passar någon av de dagarna? Hur länge har du J borta??

2010-04-14 @ 10:09:44
Postat av: Anonym

aaa vad mys!

Fredag passar nog bättre...

Ja du det är det man inte vet.. men det kan bli nästa vecka oxå o så hem på helgen, för att sen åka igen o så veckan efter det igen o ev hem sön-mån...

Sen om han går vidare borta till 10-23 maj nånting



2010-04-14 @ 10:26:53
Postat av: Anonym

20-23 menade jag

2010-04-14 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback