..

Dagens citat är redan spikat fast dagen knappt har börjat:

Tindra drog iväg med sin kompis direkt när vi kom till dagis. De ville jag skulle komma o titta på nått, men jag fastnade ett tag och pratade med Tindras ena väldigt entusiastiske dagisfröken, verkar dock väldigt duktig!

Efter ett tag kom tjejerna igen o vill att jag ska komma, så vi piper iväg mot utgången. Då fnissar Tindra o den andra tjejen och Tindra säger : Vi trodde du o Göran (dagisfröken) skulle klä av er nakna o pussas (följt av massfnitter)

Ha ha... Mamma (jag) kan inte låta bli att smila stort åt deras söta fundering o så kläcker jag ur mig, kanske INTE så pedagogsikt sagt. "Nej det gör jag bara med pappa"

Vilket självfallet får tjejerna att spinna vidare i ämnet... Tindra säger: Min mamma o pappa brukar klä av sig nakna o pussas med varandra, (massfnitter från tjejerna igen) och så lite grubblande, men jag tror dem gör det när jag sover... ha ha ha...

Gud tack o lov var ingen fröken i närheten utan bara jag o tjejerna bus... :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härliga de är, de där ungarna! Alla de där funderingarna som bubblar inom dem i den där åldern... :-)



Och vilka fina bilder på Troys dop, här under. :-)

Jösses vad de växer fort....

Massor med pussar

Postat av: Lotta Lkpg

Haha.. De är ju för gulliga de små <3

2010-04-14 @ 13:23:30
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Erica

Hahahaha! Jenny du är bästaste mamman och Tindra är bästaste, roligaste dottern!! :)

2010-04-14 @ 20:45:22
Postat av: Anonym

S: jo man får le många ggr, men i inlägget ovan får man snarare gråten i halsen... De tänker rubblar o funderar på så mkt olika sakerr.. Ja du det går såå fort, tänk snart är er parvel här!

kraaaam



L: he he... för det mesta så :-) <3



E: du är för goooo!! kramiz

2010-04-16 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback