..

Inte behöver man vara gravid för att ha cravings.. Nej då!!

Jag har cravings på oboy!!
 
Min morgon är smått förstörd nu för att mjölken i princip var slut.. svåra problem.. :-)

Jag brukar alltid ha mjök i teet men skippade tom med det för att kunna blanda ca 1/3s litet glas med oboy.. Nåja lite bättre känns det... men men Oboy måste jag ha :-)

Intresseklubben antecknar jag vet ha ha...

Idag ska nog jag o stumpan gå på bio o se den där hästfilmen, mysa till det lite nu på lördag medan man kan rå om henne själv..
För övrigt har jag nedräkning tills Troy ska sova sin förmiddagslur, solen skiner o det hade varit gött få han sova genom en promenad i det fina vädret, men NEJ jag ska fan tvinga mig att sova när han sover idag..sen stan ev svnäg kanske..



Kommentarer
Postat av: Lotta Lkpg

Hej på dej!



Hoppas att du får en bra dag idag trots allt. Ingen man och ingen oboy kan ju vara lite trist iofs ;-) Du får göra det bästa av det.



Kraaam!!

Postat av: Anonym

ha ha jo då efter en tupplur nu på morgonen o stundnade shopping o sen bio mys så lär lördagen bli kalas ändå :-)



Som sagt man är ju van det är bara att ställa om sin isntällning :-)



kraaam

2010-04-17 @ 09:56:35
Postat av: Sussi

kram till en gräsänka från en annan :)

2010-04-17 @ 14:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback