Glad påsk!

Glad påsk kära vänner!! (Ja alla andra oxå!)

Tindra är ännu febrig men börjar vara piggare i sitt AT tillstånd så vi går mot bättre tider, tack o lov! :-)
Mest den där hemska hostan som sätter in på kvällar/nätterna..



Johan är o tatuerar sig nu.. sen ska vi la käka lite hos päronen där även jag o ungarna är o hänger redan nu...
(kan lika gärna vara inne här som hemma.. pallar inte med att bara vara inne i vår lägga, får spunk!)

Tindra har fått Alvin o gänget i sitt påskägg o såå lycklig! hör deras fina röster ibakgrunden ha ha...

Blir väl att brumma mot storstan sen o ev kika lite skotercross, säger alltid vi inte ska men just nu lutar det la åt det...

Som sagt alla ja som inkommer gör en lika glad!!, E & M's svar gjorde mig oxå så varm i hjärtat, det är ju som ändå en bit att åka...åhh jag saknar vännerna o folket söderut, men hade vi bott där hade ju saknat folket här.. det är liksom en ekvation som inte går ihop hur jag än gör...Ja ja jag är glad över alla olika människor som berikat mina/våra dar, vart sjutton dem än bor! (o lite ledsen att inte alla kan finnas så nära som jag önskar)

I övrigt kände jag mig som nyförälskad igår när jag fick hämta J på flygplatsen , jag fick ett sånt där fåningt leende på läpparna som inte gick att dölja hur än mkt jag ville.. Så visst det är trist vara själv på veckorna, men så mysigt när man ses... Blir dock rastlös o skulle vilja hitta på nått kul här snart... Synd bara att bilen ska servas o lagas.. mm ... Du som vann på lotto om du känner för det så tar jag gärna lite resepengar för bara si så där 3-4 dar söderut... eller påskharen, kom med en flygbiljett vettja  :-) Annars är ju min favoritparfym som luktar tvättmedel given.. (Clean: Warm Cotton) så jag inte behöver provspruta upp den på alla affärer jag går förbi ha ha...

see u
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback