intet nytt..

Känner mig lite seg med bloggandet.. Antaligen för att jag känner att livet bara står o stampar just nu..
Alltså inte så att inget händer, men alltså inget väsentligt händer...

J är bara borta, vet ännu inte vad som händer nästa år, ingen resa inplanerad.. Nja liksom inget remarkeable som känns så kul skriva om...

orkar inte dravla om mina funderingar på vad f-n man själv ska syssla med beroende på vad som händer.. Ja ja först ska jag ju iaf vara mammaledig, fortsätta vara lattemamma på heltid...

Igår blev det lunch med en snäll donna, som nog utan att hon egentligen vet det på nått sätt inger mig lugn o löser många knutar genom att egentligen bara finnas till. Hon är smart o tänker på saker som virriga jag glömt/inte tänkt på. Utan att för den skull få mig att bli stressad.. Ja det är svårt förklara, hon är toppen!

Min son skulle jag vilja programmera om en aning om det går.. Halv 6 älskade vän vaknar man inte. Då är mamma INTE sugen på att vakna...Men men idag kommer pappa hem o gissa vem som ska få vakna lördag o söndag morgon :-) (mån går ju tyvärr flyget typ 6 om han kommer med...)

Lite sugen på rajraj i helgen, men vi får se.. samtidigt nice bara ta det chill...

Tur vi inte chansade o bokade linkan tripp, blev ju tyvärr inget vidare spel.. Fast jag har hela tiden tyckt det varit surt de mötte sthlms laget . För jag har velat se dem i final. Så nu hejar vi på djurgår'n!!
En sak till vilken rysare i kvalserien.. Sorry Freddan men jag kan inte rå för att jag tycker det vore grymt kul om Aik fick gå upp, tänkt dig själv djurgårn i final o andra laget går upp, tror det vore bra för hockeyn....Om än det säkert kan bli en del scandals...  Dessutom förkortad restid härifrån, för dem som lirar här o deras familjer :-)

Nu är min son alldeles kladdig hela han så det blir badet, sen ska ungarna kläs på o vi drar in mot stan o sjunger upp lite... Längtar til halv 5 då kommer älski hem, sakanr saknar saknar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback