typsikt valborgsväder..

Är det inte lite typiskt att solen lyser med sin frånvaro idag.. jag får som för mig det, men kan som vanligt ha fel :-)


Tindrizen slaggar redan hos mormor o morfar (hon älskar typ det..) Själv somande jag till hockeyen igår..Skönt! Inte kosntigtm an är trött på mornarna när lillprinsen slår upp ögonen före 6.. men älskling du ska få igen i tonåren. Då kommer mamma o väcker dig si så där10-11 snåret, jag lovar och du kommer sucka högt. Då lilla kära du ska mamma berätta vilken tid du bruakde väcka mig ;-) Inte ens pga hunger utan bara piggelin...  Jag ska skicka dig på sömnläger tror jag...

JA varför inte du kanske kan få hänga med ett gäng tonåringar ett tag o känna deras rytm.. (men vi skippar de sena nätterna, de är du på tok för liten för...)

De är som kul se de små leka. Troysan har ju 2 kompisar som är ca 2 månader äldre än honom. de är kul se när de leker. De uppfattar varann ett tag, morsar lite på varann... För sen bara se den andres leksaker som de ännu så länge inte är så ego om. Tar nån den så tar man tillbaka den o så håller de på (Förutom om det är en fjärrkontroll el mobiltelfeon för då går brandlarmet igång.. why?? Antagligen pga de är sååå vana att de itne får ha dem sakerna attnär de väl har dem så inser de väl att det är värdefulla toys ha ha)
Sen kan de i princip krypa, åla, klänga över varandra utan att egentlgein se den andra, utan full fokus på nån sladd, uttag dammkorn eller annat "spännande" som syns... JA de är roliga de små :-)

JA ja nu ska lillis få på sig kläder, o hans tanta till mamma ska hoppa in i duschen o sen face the new adventures of this day.... (ha ha oj oj  lät nog lite för spännande, för idag händer nog inte mkt ha ha)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh gumman vad jag saknar dig!!!! Kan man kanske lämna in ett förslag till regeringen att flytta Luleå si så där 100 mil längre söder ut?

Hoppas ni får en mysig valborg. Solen lyser med sin frånvaro här också, men det är iallafall rätt varmt.



kramkram

2010-04-30 @ 09:04:04
Postat av: Erran

Blanda i lite kaffe i kvällsvällingen så är han kanske vaken liiite längre på kvällarna och vips...så har du lite längre sovmorgon! haha:-)

2010-04-30 @ 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback