veckan själv började bra!

Igår var faktiskt en helt lagom skön dag med påsklov från dagis.

Började med att skjutsa ut J till flyget, för att där mötas av denna syn: De andra 2 lirarna som ska med kommer oxå samtidigt i  varsin bil. Bra jobbat grabbar lite bättre kommunikation så kanske ni kan samåka nästa gång! ha ha...

Ja ja vi brummade vidare för lite sång o lek i stan, passade på att ringa o fråga om familjen ville luncha med oss sen, ja då hela familjen kom in o käkade. Sen fortsatte jag, barnen o mamma vidare på stan. hmmm få se nu lite vuxenkläder tittade vi på men blev mest åt barnen. Jag är så nöjd. Barnen har fått så fina mössor nu till sina vårkläder. Jag diggar polarens mössor så här på vår o höst, fina klara färger!
Troysan har tydligen även fått hemklickat en annan fin jacka..Kommer vara så snygg!

Till tindra la jag undan en så söt bolero, till sommaren, perfekt att ha om vädret inte skulle vara med oss den 19e.

Sen brummade vi ut på storheden, där tindra fick köpa sig sin present av faster.. Det belv inlines o skydd.. Det var ju för grusigt ute på morsans gata så hon fick testa dem inne. Bingo hon ville aldrig ta av dem. Duktig var hon.



Sen slutade det som vanligt, tindra ville självfallet sova hos mommo o moffa, vilket de som vanligt oxå gick med på. Så jag o troysan brummade hemåt själva.. Rätt skönt att få en liten stund själv i stillhet så där på kvällen..
Nu ska vi iaf klä oss o brumma ut mot gammelstan igen snart.. För det var ju idag som de egentligen skulle vara där. Så idag ska jag gå på stan o kika till mig själv, o sen träna efter det ska jag nog fan i mig inte göra nått...
Eller så rensa i garderoben...
De är iaf guld värda o väldens bästa!!

I helgen var vi egentligen först sugna åkan ner till linkan förutsatt att laget vinner idag eller imorrn, men jag tror mest troligen inte det blir så. Det har dykt upp en sak som jag bara inte kan strunta i, en sak som gör mig aningen sömnlös.. så det blir nog mest troligen andra planer i helgen

Imorrn ska bilen servas, fy blä o skit säger jag bara!!

men men time to get dresses o kicka igång denna dag ordentligt!

Kommentarer
Postat av: Sussi

åh så glad hon ska vara Tindrisen :)



Ses snart? Nästa vecka var det du skulle vara länge själv va?

2010-04-07 @ 10:08:06
Postat av: Anonym

mmm lyckan är total hon har åkt massor idag med, :-)



Jo precis, är ju själv nu oxå men ska in med bilen på service imorrn bitti..

Men kanske mån el ons en frukostdate eller nått??



2010-04-07 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback