..

Det är väl dags "tööla" lite här nu igen!

Jag har glömt berätta för er om något stort so mahr hänt. Japp i föräldraskapsvärlden så är det en big event! Det är nästa så stort att jag inte vågar säga det högt, för att det då ska brytas. : Lilleman har börjat sova hela nätter (Peppar peppar, ta i trä! .. måste ALLTID säga så efter jag nämnt det ännu så länge, ja det känns bättre då!)
Han somnar vid 19 tiden och sover till ca 7 tiden, så gode du som nu finns där upp, PLEASE låt det vaara så här nu! I need my sleep!!

Idag är man lite trötter.. För igår var det tjejmys på rosévinbalkongen och sen gungade vi båten! Det var kul som vanligt! Avverkade allt från pressmeddelaande via facbook, till lite kök (såklart.. ha ha), till den jobbiga augusti månaden som infaller efter rötmånanden. Att 31år en bra ålder för oss tjejer! Lite Norska prat: "Kan jaaa få en cigggaret" bland annat, trevligt surr helt enkelt!

Gick iaf hemifrån till gammelstad idag, bra sätt sparka igång kroppen på!

Farsan o morsan har varit förbi ikväll så nu är två gardiner på plats iaf, skönt! Lite mera hemtrevligt! Ska fixa lite kuddar o sånt sen. den provisoriska matten är tvättad o är på tork...

Jag vill se filmen Brothers kanske gör det imorrn vi får se..

J är i Usa nu, tanken var han skulle komma hem på lördag men dan innan fick han veta det blev ca 4 dar längre.. Lite dålig framförhållning men nog blir det bra. Han ringde imorse o sa att jag hade verkligen kunnat följaa för han bodde själv i ett stort rum o det var pool alldels utanför. Ja så där som ajg velat ha det. Långa sovmornar o sen slapp vid poolen ,medan johan tränade nåja... Jag softar hemma istället. 

Hoppas på finväder imorrn med! kanske blir en badsväng, vi får se msåte iaf hätma bilen, orkade itne göra det idag..

ähh nu får det vara färdigsurrat för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Erran

Jag vill veta varför 31 år är en bra ålder. Jag är där nu och har inte märkt av nåt speciellt!:-)

2010-08-01 @ 19:51:50
Postat av: Anonym

Det är tydligen åldern då vi tjejer är som sexigast ;-)



2010-08-01 @ 21:32:03
Postat av: Erran

Hmmm... Haha, men nääe!! :-)

2010-08-02 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback