..

Idag har varit en skön dag!

Lite strul med telen bara. Johan drog iväg med laddaren så mitt batteri dog o jag hade ingen bil hemma. Men mamma läste mina tankar och kom och hämtade oss <3!

Sen hängde vi på björx med övriga mammalediga mammor och barn, riktigt trevligt!! Såna där liksom dagar som man egentligen inte gör något väsentligt men mår rätt gott som mammaledig! Man bara ÄR! Skönt, varmt var det idag på dan oxå, så var soft vara ute i "lekparken" ett tag.

Johan har ringt typ 50ggr sen han åkte.. hmm lätt rastlös o uttråkad, (hur f-n man nu kan vara det i LA, ja ja han verkar hellre vilja hänga i LÅ med oss..) Fast idag drar allt igång och då blir det nog andra bullar. Blir kul att höra hur allt gått idag! Love u darling <3!!

Inte rotat fram kameran än men ser hur attans booooring bloggen är utan bilder så ni får lie mobilbilder istället..

Det är såna här dagar jag fullkomligt ÄLSKAR bo i hus!! (knäppt i torsdags tror jag..) : solen skiner, jag slappar, tindra leker, troy badar! Johan leker säkert oxå..  :-)

En del av vår gård..


Mammas mini <3!


Nu räcker det INTE med att kladda fram på teven. Nej då man måste BAKOM oxå!:



För övrigt har jag fått ta över johans "kvällsrutin" med Tindra lite laj laj med fotbollen så här vid 19tiden, just när troysan lagt sig. Inte orkat hänga med när de 2 busat, men upptäckt nu att det är riktigt skoj o mysigt! :-)


Lillparveln höll på att somna stående idag, sååå trött.. Ikväll är det tevemys för mig, har börjat se på danska hollywood fruarna o sen celeb rehab så JAA jag måste nörda o se det ikväll oxå. Nice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback