..

Tindra vaknade upp och såg att grannarna hade kommit hem. Lyckan var total. Ville genast ut, men förklarade att de måste ha kommit hem under natten och det var för tidigt gå över. En liiiten stund senare ringde det på dörren..
"Barnlycka" - förklarade hon skulle bort men kunde leka med de i em.. vilket hon gör för fullt nu. Jag hör dem stoja till här ibland. det var en hel drös med ungar. Kul!

Före det har vi iaf hängt på hägnan med Anna & Laura. samt kiddosarna. Emeila och Tindra sprang överallt, de hoppade i höet och kikade in i alla vrår som gick. Agnes var så söt hon hängde på så gott hon kunde. Men verkade var nöjd med att kunna hänga lite iaf. Svårt få upp samma speed som stortjejerna! Självklart fikade vi lite där. Yummie. Sen efteråt brummade jag förbi morsan och tänkte kanske man kunde få sig lite mumsigt i magen och hämta lite småsaker.. Japp middag blev det. Fick även en förklaring till varför Troysan inte riktigt var på sin vanliga upptäckarlusta på hägnan. Ingenting var liksom riktigt bra. Han var inte sugen krypa runt, ville knappt ha fika..(el jo goo bulla såklart, men ratade sin fruktpure det brukar han ej..) Han hade nämligen 39.3 i feber. Jag trodde inte ritkgit han hade det. Eftersom det blev jättevarmt när vi kom dit och jag inte alls klätt han för det vädret så jag trodde det var därför han var lite varm. Kände mig själv väldigt varm... Men men nu sover lillrackarn. JA jag har sagt det förr, men månn tro om det kan vara tänderna nu. För han är ju baske mig snart ett år. (dregglar dessutom mkt o gnuggar sig i munnen)

Lite bilder från hägnan iaf:










För övrigt gillar jag att reklammusiken börjat låta så här på teven: "Det blir en sommar i sverige igen.." Japp snart dags för Ensam mamma söker.  

Imorrn blire väl en soft förmiddag och sen så nära ett som möjligt brumma förbi G-stad droppa av barnen en liten sväng för att fixa fransarna (försökte boka om men var fullt i veckan o hela nästa) så återigen tack till världens bästa päron!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback