Grattis älskade unge!

Idag blir lillfisen ett helt år!

Ett år har gått ruskigt fort.. Tyckte det var nyss mamma, pappa och Tindra kom till bb och hälsade på lillskatten för första gången. Jag minna hur försiktigt Tindra strök på sin lillebror.
Kanske inte handskas lika varsamt med honom varje dag nuförtiden :-)

Dagen har svichat fram, fina har varit här.. o grabbarna har busat. Trevligt!! <3
Jag har cyklat till och från dagis med tindra, skakat huvud åt alla som kör så fort till golfbanan (riktiga vuxenpoäng där..gnäll kärring liksom)

Ja allt går ännu fort o jag får egentligen inget vettigt gjort. Finns en del måste saker som bara måste göras nu. Men på dan finns inte tiden och armarna för det.. o på kvällen för seg.. men imorrn så.. eller lördag..

ja ja om man skulle ta sig en dusch nu...

är snart 1a september.. kan vi verkligen åka redan då??.. Galet nära ju.. hmm måste iaf till sthlm nån gång nästa vecka..

Allt är verkligen dubbla känslor just nu. Vi får det mysigare och mysigare hemma. Trivs.. Kände sånt välrus i kroppen av att cykla med min tjej till dagis. Trivs så bra här så mysigt och gemytligt verkligen perfekt för kidzen! Dagis är toppenbra! Så visst känslorna är dubbla! Jag jublar inte av glädje när folk frågar när vi ska åka. MEN jag ser självfallet framemot det. Det blir ett superhäftigt äventyr som ingen i familjen vill vara utan. MEN denna gång är det verkligen stora kontraster: det är det här myysiga hemma lugna kända mot det stora okända häftiga äventyret..Men det som är sååå bra är att VÅRT HEM finns nuförtiden alltid kvar <3 <3 <3

jahapp jag vet iaf att min egentid jag tagit mig lite de sista dagarna varit välbehövlig. Ibland behöver man bara lite luft.. Och det är det här stampande och trampandet och inte riktigt kunna planera sin vardag som gör mig lätt irriterad! Tack min darling fär att du finns, du är min klippa!! <3

Men men hur som, egentligen ville jag ju vara glad o positiv i detta inlägg för så är känslorna mest nu. Men blir lätt så när man skriver att då kommer liksom tankebubblorna som finns där bak fram...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback