hjälp!

Tindra längtar tills hon blir en stor tjej!

Hon ropar från sitt sovrum om olika datum. Mamma när är femte augusti.
"På torsdag"
Mamma när är 18 september.
Ja på ca två månader.. Och så fortsätter det...

Mamma är jag stor då??
JA lite större, vad tänkte du?

Så där stor så jag kan gå på HM själv och får sminka mig?!?

Nej vännen det är lääänge kvar dit!!

Help me... min lilla tjej längtar efter att bli en stor tjej.. o mamma får panik av tanken.

Fast tack!!
För nu kom frågan:

Mamma när blir det jul så vi kan baka pepparkakor? Jag ska visa vilka formar jag vill göra.

(mamma tänker: vi kommer hinna baka pepparkakor så många jular att det sprutar deg ur öronen på dig, innan du får gå på HM själv o sminka dig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback