avgaser..

Har varit ute och lekt i lekparken och sen traskat/plumsat iväg till affären...
Det plogar nämligen aldrig så även fast det var flera dagar sedan det snöade så är det ännu smått tungt gå med vagnen... Det går ju bra men är guppigt och dant, lite bökigt ibland när man ska ner för troattoarer och dylikt..

Idag tyckte jag man luktade avgasfabrik när man kom in, blä för det...

I övrigt är Tindra uppslukad av svensk teve.. ja ja så här första dagen kan man väl få vara det :-)
Troy följer ännu sina senare rutiner än hemma, fast iofs så blir det ungefär som hemma i och med vi är två timamr före. (förutom nattningen som blitt lite senare ibland)

Idag fick jag igång min ryska mobil, och hade även fått ett trevligt mess i inboxen på fejjan... Yes en tjej som kanske hade på G en SVENSK (wiiihhhooo) tjej som kan vara barnvakt ibland vid behov. Hon hade varit en del i en annan svensk familj som skulle flytta hem nu och de var nöjda de hade barn på 2år, 5år och 8år. Så det låter bra. Hoppas på det. Det kan vara roligt både för barnen och mig. Bara nån gångså där. Hon skulle ev ner på matchen idag. Perfekt får man ev träffa henne och hon se oss... Hoppas bara barnen har en bra kväll då ha ha :-)
(peppar peppar ta i trä)

Jag har blitt helt vidskeplig med ovanstående uttryck. Måste verkligen säga så när jag inte vill nått ska gå åt fanders , annars får jag för mig det gör det :-) och spec nu. Har liksom rullat på lite för bra sen igår kväll nu.. Det funkar liksom inte så i vår familj.. Det ska alltid vara några hinder på vägen först.. Sååå håll tummarna nu idag!

men men nu vaknade lilleman så skift två för dagen börjar väl nu :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback