bättre idag...

Igår fick man feber o var allmänt halvrisig.. bra timing eller hur ?!
 Svar Nej!

Men timing hör liksom inte till min familjs starka sida...

Hur bra timat är det tex att Troy får tänder nu!?!
Svar: Inte särskilt!
Mamma och pappa fick inte dirket middags ro igår... (ja inte heller övriga i sällskapet, sorry!)
Det slutade med att vi tog upp middagen på vårt rum o troy somnade efter ett tag...

Tack o lov är vi båda på bättre humör och tillstånd idag!!
Idag blir det match!

Tror ev jag ska gå o göra lite ärenden till tomten under dagen, kanske passar på att få troy att sova efter lunchen när Johan ska vila så piper jag o tindra ut... Hon har tre smågrejjer här vi har ju redan firat eg.. men hon pratar rätt friskt om tomten och julafton så man får väl styra upp nått litet o kanske lura på nån av svenskarna en tomtemask... (lillgubben har ju inte en enda stackarn...)
Sen vankas det middag på finrestaurang.. får se hur vi gör... får lite panik av tanken om troy är ovillig på att vara med på noterna ja ja vi får se...

Ja vi får se... ska kolla om det är nått slags jippo på dagen, annars får man väl åkja upp på toppen eller likanande o mysa lite på dagen.. ja vi får se...

Tänka sig att det är julafton imorgon?? I don't get it do you??

detg hände iaf en lite tråkig sak igår för hela vår familj, sett ur olika synvinklar för oss alla, mer om detta sen..men mest hoppas jag det inte blir riktigt bad för en av oss, ja ja... bara vänta o se..

Idag vankas det som sagt hockey, en riktigt ryss match här på alpmark... Jag gör som vanligt hejjar på the swedes... .Go sweden!!


nu dags klä på sig

kram på er alla

.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback