choklad!

Jisses mitt chokladberoende har inte direkt blivit mindre här i russia... men men efter jul och nyår är det hårda tag som gäller! (bättring iaf...)
En vän hade ju en dunderidé, jag håller helt klart med: Det borde finnas en chokaldkalender för vuxna med lite lyxigare mörk chocklad. Jag skulle garanterat köpa en :-) Frågan är om jag skulle göra som när jag var liten.. Tjuvöppna nån lucka då och då :-)

Erkänner att jag ibland är smått bored här. Det blir som lite småsegt mellan varven, visst vi kan gå ut till det där leksaksmuseet, men orkar inte idag, och just nu är det så kallt ute så , leka i parken känns inte allt för lockande... Man är som van bara packa in kidsen o dra iväg om man känner för det.. ni vet ibland är jag  rätt rastlös av mig...
Ja ja kidsen mår gott och det verkar då trivas prima än så länge..

Ja vi får se, ska iaf ut och gå o boka klipp/färgtid till måndag efteriddag, hoppas de har! För jag kan tänka mig min frisör hemma i sve har rätt fullt just nu och nu måste burret kirras....

Pratade iaf med Emma som vår mest troligen kommande barnvaktshjälp heter. Hon lät jättegullig och snäll. Verkade jätteintresserad. Hon pratade lite med Tindra i telefon och båda verkade nöjda efteråt .... Vi bestämde vi inte ska ses förrän efter vi kommer tillbaka från sverige/schweiz... var tight om tid nu, så det är ingen panik. vi hinner ju sen...

Igår var vi på badlandet, det var mys och kul för ungarna.. Ungefär som i piteå kan jag tycka...Fast mycket varmare vatten ...

Ja ja kanske dags klä på sig... vi är ju tom två timmar före sverige så klockan börjar vara bra  mycket här nu :-)

ciao ciao









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback