Drömmer mig bort...

Drömmer mig bort i klädernas, väskorna och skornas land.. jisses amalia vad mkt fint det finns!!
Man blir ju som galen när man börjar kika runt...
Tänk att så lite kan få en att känna sitt: "Vill ha begär" bara börjar skrika rakt ut..
 ha ha....

Ja ja... nu finns ingen tid till vare sig rofylld shopping eller så.. inte ens rofylld nätshopping...
Lika bra är väl det :-)
Men det är roligt det här med att läsa runt i världen.. åh ena sidan kan man få så mkt inspiration o bara känna wow... men å andra sidan kan man bara få lätt panik o känna jisses det ekar tomt i min garderob...

Jag är bättre form men ännu smårisig, mest känns det på orken och tålamodet... Ja ja man kan lugnt säga jag har countdown till mitten på januari.. Då börjar mitt "liv igen", det ska bli ruskigt skönt.. fast känslan är nog extra stor nu för att allt är såååå galet intensivt här.. Jag är verkligen med barnen 24/7...

Jaja imorrn julafton... en lite klapp har tomten fått till säcken ,ska kirra det sista imorrn, får se hur allt blir imorgon... :-)

men men  snart match får se om troy gubben orkar eller hur det blir ...




Kommentarer
Postat av: Sofia Hurtig

God Jul på er alla från oss alla

2010-12-24 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback