En eloge!!

Fy f-n vad jag haft det bra hittills alltså! Mina barn har varit väldigt friska , väldigt sällan sjuka!

Så dagens stora eloge blir till er småbarnsföräldrar som haft barn som är/varit mkt sjuka! Ni gör ett grymt jobb!!
Här sitter jag och får nippran i kroppen av att ha hängiga barn, inte (kunna) vilja dra ut de på några större adventures. Bada känns inte heller rätt.. men kanske en promenad till nått cafe... men känns som vi bara äter dagarna i ända haha...

Det är en sak när man hänger hemma i sitt eget hem och har mera sina egna grejjer... men still boring... Men återigen ni gör ett grymt jobb!! Jag är väldigt imponerad!!

Peppar peppar ta i trä. Låt inte Troy bli en sån här sjukling när väl entrar dagis världen...

Jag erkänner idag har jag f-n hemlängtan!! Man blir smått crazy känna sig instängd på ett hotellrum, men vi har det ändå bra ,med ett relativt stort rum och (sccchhhhh hemlis) fungernade internet..

Johan frågade mig nyss vad det är för veckodag idag: Kom då på mig själv med hur jäkla lost man är just nu... Jag har verkligen ingen aning och det är sant. Inte johan heller.. Skärmmande... Bott för länge på hotell nu utan några vettiga sysslor.

Det finns ett par i laget som bott på en svit i ett superfint hotell i dryga 2 år om jag minns rätt... Jag fattar det inte?!? visst det kan låta kul och flashigt för ett tag, men med barn går det då fetbort .. Jag vill kunna ha mina egna rutiner, laga lunch o middag när jag vill och barnen är hungriga.. (jorå room service finns.. men kanske då inte korv och makaroner) Nej tack , hotell och semster det är lovely!  men hotell som boende, njet!

Sorry att jag är så satans gnällig nu, promise snart kommer more cheer up inlägg.. men ni vet ju att man måste få skriva av sig lite om hur man känner oxå.. Och alla vet ju att inte alla dar i livet är lovelyh...
som sagt friska barn och  sol är min önskelista just nu!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback