..

Jag har insett en sak. Ryssland är nog bra för mig. Det är liksom lite "anti stress camp" för mig.
Idag har vi till exempel inte varit utanför dörren än. Jag skippade att stressa iväg till frisören o böka dit med ungarna...

Nej det är alltså ok, med hemma dagar,/inne dagar. Man behöver inte alltid ha massa saker att göra. Massa ärenden att utträtta... Jisses, det stressar mig ännu lite  inombords av att bara take it easy... man känner sig som lätt överflödig om än man på ett sätt känner sig otillräcklig som lekledare...
ja ja jag har då aldrig städat lika ofta som nu ha ha.... eller städat o städat, det blir mst en kamp om skurhinken med min son, som helst vill bada i den... ha ha...

Det som inte är bra, är all choklad man äter.. men som sagt 2011.. då ska jag skärpa mig... I need my chocolate now  :-)

Här har vi af kidsen på match:


Undra vem Tindra lärt sig få sin inlevelse ifrån:


Nej jag skiter inte ner mig, utan skulle leka lite am fotball, vad gör man inte för att roa sin "3" barn :-)


Det ser alltid bra ut från början.. Ja nu till och med luktar det gott.. så håll nu tummarna för smaken :-)



vilket får mig att komma på: saaatan dags ta ut plåten ugnen....

see u

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha man hade nästan kunnat trott att Tindra suttit brevid linda nåra matcher haha ;).

Var det den 8e ni kommer hem? jag kommer den 9 och stannar t 19e så måste vi hitta på massa mys :) <3 ses snart vännen kram kram

2010-12-05 @ 14:01:36
Postat av: Anonym

ha ha.. jadå... men det ärcker nog med mamma sin oxå ;-)

Ja det stämmer på kvällen. Ja det tycker jag, mys måste vi allt planera in!:-) Hoppas Maria oxå tar sig hem!

See u soon kram kram <3

2010-12-05 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback