...

Så där ja..

Jag är lite pissed för att kameran lagt ner blir så mkt tråkigare berätta om allt då..

men men nu är jag på bättre humör...
Idag har vi hunnit få lite quality family time... vi har varit o badat sen gått på fik o ätit mumsig glass...

Tindra åkte skidor på förmiddagen, kanske inte lika entusiastiskt som igår, men ändå duktig för att vara andra gången.. Hon har nog fått pappas gener... Däremot så har hon nog båda våras liksom tävlingsinsikt och lekdjävul.. Johan sa till mig när vi var på full väg upp i rutchbanan.. " nu har du fått fram lekdjävluen i dig igen"
ha ha... det var sant... sömn o energiintag.. gjorde mig till back to normal :-)
Men jag tror fan jag är en pms kärring nu oxå ha ha...

Åter till våra tävlingsgener...
Jag är inte sugen på att köpa utrustning bara till tindra... nej då jag vill ha själv oxå.. Jag kommer aldrig lära mig bli en grym åkare den tiden finns liksom inte. men jag vill lära mig bara "kunna åka". Jag vill åka till sälen elt enkelt : skidor, vänner, after ski... japp!
Jag har ett mål innan våren. kunna åka skidor!!
(hade jag inte haft troysan här hade f-n J fått lära mig en dag i backen ha ha..)

fan det är ju skamligt (o även tråkigt för henne) om min 5 åring lär sig åka skidor bättre än mig.. Nej jag vill lära mig, för att sedan göra som här: Ställa troy tidigt som f-n på skidor, vara ut i backen dagar som tillåter.. anant är ju fan skamligt vi bor ju i norra sverige!!!


kram på er alla darlings!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni verkar ju ha det helt underbart där, såklart lite tråkigt utan bilder men du berättar bra också :) Det är så kul att läsa om era äventyr! Passar på att önska er God Jul också!

2010-12-20 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback